Erikas Vardag

Alla inlägg under augusti 2007

Av Erika - 1 augusti 2007 21:55

Hoppas på att morgondagen blir bättre än vad de senaste dagarna varit.

Nu ska jag ta lite mått i köket så jag vet hur mycket kakel och golv jag ska inhandla imorgon, sedan blir det sängen.


Varför blöder jag alltid som en gris när jag använt tandtråd? Jag måste ha världens ömtåligaste tandkött eller nåt..hmm vilket problem.

Yeah I Know, I'm a retard!


Av Erika - 1 augusti 2007 16:40

Får jag gå hem! Haft en tung dag på jobbet även idag *suck*

Ska bli skönt att få dra till gymmet och lyfta skrot snart.

Av Erika - 1 augusti 2007 09:15

Igår var det en riktigt skitdag som sagt. och den vart inte bättre efter att jag slutat jobba heller.

Minneskortläsaren jag köpte igår som jag måste ha för att kunna föra över bilder från kamerans minneskort till min dator den funkar ju för fan inte!! Jävla skit grejjer. Den är ju helt död?

Aja jag var en riktig menskossa igår, jag hatar mens.


När Elina kom hem drog vi på Ica Bergis och inhandlade gotta. Jag gjorde Milkshake till oss båda och Elina fyllde godisskålen med våra favvisar, så kvällen var lyckad iaf.


Jobbar till 17 idag vilken innebär att jag fått sovit en timme extra, så jag känner mig lagomt utvilad. Det blir träning med Lillan efter jobbet iaf, sen måste jag kanske blåsa ut till Siba och kasta minneskortläsaren i ansiktet på dom?! Undra om man ens får lämna tillbaka i och med att förpackningen är bruten?Jaa får jag inte det då brinner det för Erika!


Köpte en nya tröja igår, den ser ni på bilden nedan. Och ja jag vet, jag ser allt annat än munter ut på bilden :P


Ciao!:) 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards