Erikas Vardag

Alla inlägg den 6 augusti 2007

Av Erika - 6 augusti 2007 17:31

Aaaah, äntligen semester! Det ska jag fira med ett stenhårt BodyPump pass och en långprommis :) 


Solning och badning blir det imorgon om vädret tillåter, uuunderbart! 



Av Erika - 6 augusti 2007 10:17

Ja som sagt, jag hade sjukt roligt i lördags :)

var inte meningen att jag skulle ut men så pratade jag med Larsson och hon funderade på att gå ut. Så Jag och Larsson tog den första groggen vid 22, sedan vid 23 drog vi ner på Ibis Hotell och satt oss i ett konferensrum och förfestade med Maria :P

Gick in på Oscar strax efter 12. Jag träffade så mycket roligt folk och för en gångs skull så vart jag inte klappkanon!!:P

Sen vart det efterfest med Larsson och 2 killkompisar till henne. Jagf och Jocke satt ute på balkongen och härmade Sturetjejer och skrattade om vartannat. Jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, fan vad roligt det var :D Den vid halv 5 var det dax för mig att knalla hemöver, så jag tackade för kaffet och hjulade hemöver.


Yes, sista dagen på jobbet innan semester...tro om jag räknar ner timmarna nu!

På torsdag blire Gotland, jag längtar!

Tjarå :)

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards