Erikas Vardag

Alla inlägg under april 2009

Av Erika - 29 april 2009 19:27

vilka skitdagar jag har haft hitills. Orkar inte ens gå in på varför.

Jag återkommer när jag är på bättre humör.

Av Erika - 27 april 2009 18:40

Åå karate ikväll, skönt så jag kan få ur mig tonvis med ilska..

Av Erika - 26 april 2009 09:48

Hade det jättetrevligt igår :) Jag och Teres gick även ut en sväng och kikade på folk. Jag träffade massor av gamla barndomskamrater och föredetta arbetskamrater, det var så skojj :)


Här kommer lite bilder från grillningen.


Av Erika - 25 april 2009 14:24

Underbara väder!!! Vi ska iväg till Tesse & Steffe och grilla, myys! Bilder kommer i morgon.


Som ni vet så arbetar min Chrille i Norge och nu har han en favoritlåt som går varm här hemma, det är givetvis en Norsk låt, ni MÅSTE lyssna på den, hahaha :) Den kommer här:



Av Erika - 24 april 2009 23:07

kan man aldrig få lugn och ro nån gång.......

Av Erika - 23 april 2009 20:30

ikväll har vi varit en sväng hos Tesse och Steffe, alltid lika trevligt att umgås med dom :) Och söta Molly hade dansframträdande för oss som vanligt, sötfisen!!!!


I morgon är det äntligen Fredag :) Helgen kommer bli lovely!

På återseende

Av Erika - 21 april 2009 20:01

Om ca 4 veckor är det dax för Gradering på Karaten. Men jag vet inte om jag ska gradera eller vänta.


Jag sätter alla tekniker förutom en spark, Mawashi Gerin.


Ser ni foten man står på vart den pekar?mm det är de jag inte får till

riktigt, jag vrider bara foten halvvägs. Jag är väl medveten om att jag måste lätta på foten och " vrida på tå" men på nåt vis är hela foten fastkilad i golvet i sparken.

Ja, I-landsproblem men jag måste sätta den..fattar inte att det skall vara så svårt.! Brorsan, hjälp mig!!!

Av Erika - 20 april 2009 18:32

Äntligen träning!! Karate ikväll, jag längtar :) 


Veckans träning ser ut såhär:

Måndag: Karate

Tisdag: Morgon promenad

Onsdag: Bodypump på morgonen, Karate på kvällen

Torsdag: Gymträning

Fredag: Vila

Lördag: Vila

Söndag: Promenad alt. Gymträning


Dagens (ursäktar för dålig bild): 

Blå Tunika med vita små prickar: H&M

Örhängen( blåa och vita pärlor): Ur & Penn

Mörkblå Jeans: H&M

 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards