Erikas Vardag

Alla inlägg den 24 augusti 2007

Av Erika - 24 augusti 2007 22:10

Jag kan härmed meddela att jag ska ut!!!

Jag har dock bara smuttat lite rödvin så jag är allt annat än onykter. Ska bli intressant och se om jag faller för grupptrycket eller om jag förblir nykter.

Om jag går "all in" skyller jag på att höstdepressionen kommer smygandas vilket innebär att den påverkar min förmåga att försöka vara förnuftig :P   

Av Erika - 24 augusti 2007 19:09

Äter min goda älgskavswook, dricker ett glas rött och chillar till Amy Winehouse, det kan inte bli bättre.


Snart kommer Sofia, vi ska sitta på balkongen med tända ljus och snacka skit. Sofia ska sörpla rosévin och jag smutta på mitt rödvin. Och notera, jag ska inte bli berusad!


Trevlig helg alla, det ska jag ha! 


Av Erika - 24 augusti 2007 12:33

Moster Kerstin är en slående favorit.

med sin skruvade men dock så roande humor, sin kreativitet och sitt galna skratt får hon till och med en döende att le.

Jag skrattade tills tårarna rann när jag lyssnade av mitt mobilsvar. Moster Kerstin gör mig glad, moster Kerstin och hennes familj gör mig glad.

Dom är helt enkelt underbara.

Av Erika - 24 augusti 2007 07:59

Yes, äntligen Fredag!

Gud så jag ska mysa och ta det lugnt i helgen. Jag kör stenhårt på att inte dricka alkohol på ett tag!


Efter jobbet ska jag strosa runt på stan och försöka hitta någon födelsedagspresent åt lill Alex och en avskedspresent till Emma.S Hoppas jag hittar nåt!


Är så grymt less på idioterna som lever om utanför min lägenhet om nätterna. Jag har sovit ca 5 timmar inatt pga av dom, hur pigg tror ni jag var när klockan ringde i morse? fiii fasen.


Nu ska jag trycka in en Onico och sörpla blaskkaffe!



Dagens Outfit:

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards