Erikas Vardag

Alla inlägg under september 2008

Av Erika - 29 september 2008 19:56

Body Pump, ett förjävla härligt sätt att tömma skallen på. Jag och Sara möttes upp på gymmet och pumpade tills svetten lackade så nu är jag lagomt mör i kroppen, great :)

Det är så roligt att jag och Sara har börjat gå på pass tillsammans, hon är ju bara för härlig den tjejen..hon sprider ju så mycket glädje :D


Nu ska jag lägga mig i soffan och känna mig ensam, önskar jag hade min Chrille här nu..men jag får glatt vänta tills på Fredag innan jag får se han igen :(


Måste bara lägga ut en före och efter bild på håret, här ser man verkligen att det inte var direkt lite jag klippte bort ;P



Av Erika - 28 september 2008 18:52

Äntligen hemma efter en 2h lång och vidrig bilfärd! Som alla mina nära vet så är jag sjukt åkrädd efter att jag var med i en bilolycka för några år sedan.

Så det var inte direkt roligt att köra min lilla bil hem nu när det är världens storm ute.


När jag skulle åka över Höga Kusten bron så storgrät jag och höll krampaktigt i ratten och försökte praktiskt taget att hålla mig kvar på bron!! Bilen kastades åt alla dess olika håll och jag trodde min dödsdag var kommen...fy fan, det där vill jag inte uppleva igen!


Bjuder på lite bilder ifrån gårdagen..och självklart också den vackra blombuketten som Min söta överraskade mig med i Fredags :)









Av Erika - 28 september 2008 12:10

Tjoooo.

Ja idag är det Söndag vilket betyder att jag åker hem till Sundsvall i efterm, jag vill inte...jag vill vara kvar här hos min bästa Chrille ;(

Meeen, veckorna går ju faktiskt väldigt fort så vi ses ju snart igen.


Vi var ut en sväng igår kväll iaf, vi var på nåt ställe som heter Parken. Verkar vara ett bra ställe men synd att det var så lite folk där bara. Jag lägger ut lite bilder ikväll iaf :D


Nu ska jag mysa vidare med älsklingen!




Av Erika - 27 september 2008 16:51

Tjoo!

Bloggar från Övik :) Har ju sagt att jag ska lägga ut bilder på min nya frippa. Knäppte 2 bilder på jobbet i Fredags strax efter frisörbesöket.



Det är VÄLDIGT ovant, men skönt att äntligen ha en riktig frisyr.  Svårt att förklarar frisyren och den gör väl inte riktigt sin rätt på korten heller men det är kortare bak och längre fram..en typisk Victoria Beckham frisyr kan man väl säga :)

Nå, vad tycks?

Av Erika - 26 september 2008 08:09

God morgon!

Är lite nervös, ska klippa mig idag vid lunchtid och jag har bestämt mig för att klippa en frisyr(vilket jag inte tycker att jag har nu)

En före och efter bild kanske kommer ikväll ;)


Efter jobbet åker jag till Övik..längtar så mycket efter mitt hjärta :)

Ciao!! 

Av Erika - 25 september 2008 17:33

Det har som vanligt varit en rolig dag på jobbet, åå vad jag trivs!


Mötte upp brorsan på stan för en lunch, det blev pasta på Barista. Snälla bror bjöd på lurren, han är ju bara för snäll.

 


 

Supernice att kunna få luncha med brorsan nu ibland eftersom vi jobbar nära varandra inne i City. Tack för idag brorsan!

Av Erika - 24 september 2008 19:02

Wooooohooo säger jag bara!

Direkt efter jobbet brassade jag ner till gymmet och mötte upp Sara. Väl där var vi först med på ett power-core pass och efter det var vi med på Muskel stepen..och jäklar vad roligt det var även denna gång :)

Jag och Sara har som mål att köra Core och muskel step varje Onsdag och det tror jag vi håller.


Nu är jag helt mör i kroppen, precis som det ska vara ;) Så nu är det dax för soffan, Tjaaaarå. 


Chrille <3 

Av Erika - 23 september 2008 17:09

Tjo, efter en hektisk och lärorik dag på jobbet har jag nu komit hem och landat. Skulle åkt till gymmet direkt efter jobbet men bestämde mig för att träna senare ikväll.


Dock blir det nog bara en långpromenad ikväll, känner mig varm och konstig i kroppen. Typ halva bygget på jobbet har varit eller är sjuk så det kanske är min tur nu?


Iaf, jag har spenderat mindre tid i gymmet ett tag nu och det är dels för att jag har så otroligt mycket annat för mig just nu, men givetvis är det av andra anledningar också..dock tänker jag inte dra upp det här!


Tur dock att Söta Sara finns som drar med mig på pass och det är ju minst lika roligt det också :)


Jaja, det ordnar sig, snart är jag tillbaka på banan igen och då blir det gym, gym och mera gym!

Hej!



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards