Erikas Vardag

Alla inlägg under december 2010

Av Erika - 30 december 2010 23:17

Hello Morons!   

Ja snart är det ett nytt år och alla är vi ivriga och nyfikna på vad år 2011 har att erbjuda. Då kan jag på en gång påminna er om att när vi går in i år 2011 så är det bara ett endaste år kvar innan jorden går under! Så alla ni som tvekar på någonting eller har spenderat större delen av ert liv med att ha legat hemma på kammarn och tryckt, se till att göra nåt riktigt fucked up innan det är toooo late!


Nä nu ska vi inte tro på allt vi läser och hör, inte går väl jorden under år 2012. Jag har inte tid med att vara med om jordens undergång iaf, jag är ju fortfarande en ungkalv som har mycket kvar att upptäcka   


Det nya året har jag firat i förväg med att klicka hem lite nya kläder inför sommaren! Här kommer ett axplock:

 

see ya dont wanna be ya!!

/ Erkis.




Av Erika - 28 december 2010 21:32

Tjoooo!

Har precis kommit hem ifrån brorsan + familj. Det var tänkt att vi skulle kolla ut tapeter och målarfärg ikväll men grannen var på Hockey så det vart aldrig nåt. Så då vart det fika och mys hos Ante, Kakan och barnen istället.


Fasters små änglar har lärt sig hur en riktig pose ser ut också ;)


Faster Erika:

 


Änglarna:

 

Dom har lärt sig av den bästa såklart   

 

Tack för en mysig kväll hörrni, som vanligt bjöds det på mycket skratt och kärlek!! Ps. Jag hade lagt ut nån bild här på brorsan också men han är så Gay att han nyss smsaade mig att jag måste ta bort bilderna på han...Gay Ante, jävligt gay! :P

      



Av Erika - 27 december 2010 19:42

Hello Sunshines!

Idag mår jag lite bättre och tur är väl det eftersom det vankas jobb imorgon. Ska bli rätt skönt att få arbeta i 2 dagar, har ju saknat mina härliga kollegor :)


Det vart inte så mycket kort tagna under Julhelgen eftersom jag mestadels låg nerbäddad men här kommer några iaf:

 

       

________________________

Ikväll vart det en fika på Barista med min underbara vän Andreas. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Vad skulle jag göra utan dig Ante?? jag är så otroligt tacksam över att du är min vän!

   






Av Erika - 26 december 2010 22:51

Börjar jag bli bättre. Blää vilken Jul jag har haft, har varit riktigt risig! Trist som fan så jag har ju inte kunnat njutit av Julen som jag hade velat.

Nu är vi på hemmaplan igen och här var det ett kaos när vi kom hem.. men nu har vi fått bort det värsta iaf.


Återkommer i morgon med lite bilder från Julafton.

Hörs, Tja!

Av Erika - 24 december 2010 00:10

God Jul Sötisar önskar en febrig Erkis! Glöm nu inte att rå om varandra riktigt ordentligt! Kom ihåg att det är värmen och umgänget som är det viktigaste på Julafton, inte klapparna :)

Av Erika - 21 december 2010 19:53

Hello Cuties!

Tänk att det snart Julafton, helt otroligt vad tiden går fort! Jag hoppas verkligen att jag får vara frisk under Julledigheten men just nu så ser det mörkt ut. Mår rikskasst nu kan man säga, ont i halsen och känner mig febrig. Va f*n!!


Tänkte att jag skulle visa er köket hur det ser ut just nu, långt ifrån klart som ni ser men här kommer lite bilder(har inte knäppt på vardagsrummet och "matrummet" som också renoveras just nu, det är kaos där)

          Givetvis kommer det både före och efter bilder när köket är helt klart!


Förresten, har ni sett en sån här söt liten gladskit nån gång?

Nä jag förstod att ni inte hade det    Min söta och underbara Brorsdotter Ida   Jag har skrivit en dikt till henne som jag ska läsa upp för henne när hon väl ska döpas, hur ska det gå? jag kommer förmodligen att böla mig igenom hela dikten! Söta söta unge!!  

Av Erika - 19 december 2010 21:28

Tjaa!

I fredags var det Julfest med jobbet och det var supertrevligt. Jäklar vad jag och Maria höll låda..men va fan, det bjuder jag på   

                                     

 


Idag vart det en heldag i Stöde hemma hos Älskade mamma. Mysigt att hela familjen var samlad   Känns lite sorgligt att jag inte ska fira jul med någon i min familj..första gången ever som det händer, men det går säkert bra.

                     


Nä, här blir inga barn gjorda! Orkar inte skriva så mycket mer, bilderna får tala för sig själva.

Love/Erkis

Av Erika - 15 december 2010 18:28

Ja, ni har nog förstått av mitt tidigare inlägg att jag är inne i en liten svacka...Allting löser sig dock alltid på ett eller annat sätt, även detta. Men tack alla ni fina vänner som har hört av er igår och idag till mig och visat kärlek och omtanke   


Är Solokvist igen, Chrille är åter i Norge. Han blir dock bara där i en vecka denna gång pga. Juletider. Så det blir inte bättre av att vara helt själv i huset nu när jag är lite down..känns väldigt ensamt. Jag ser fram emot helgen iaf för på fredag vankas det Julfest med jobbet vilket ska bli väldans trevligt  


På lördag åker jag till Stöde för att få lite Emma tid. Jag behöver verkligen det nu känner jag så det ska bli Lovely! Emma, Emma...vad skulle jag göra utan dig?

 

På söndag blir det familjemiddag hemma hos älskade Mamma. 

 

Ska bli så underbart att ha hela(-Pappa - Chrille) familjen samlad, behöver verkligen familje-kärleken lite extra nu! 


Take Care!

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards