Erikas Vardag

Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Erika - 21 augusti 2007 22:36

Efter att jag varit och spinnat i en timme på Steppan så knallade jag hem till Elina.

Hon kockade för fulla muggar. Torregryta med potatis stod på menyn.

-Mums, sa jag.

-Nyttigt, sa Elina.

 Torre är ett annat ord för Torsk, det är Elinas påfund.


Vi bestämde oss sedan fär att hjula iväg bort till Videomix för att hyra film. Vi hade svårt att bestämma vilka kläder vi skulle ha på oss, så vi kom iväg sent till videomix. Klä upp sig för att gå iväg och hyra film, vi kanske bevisade just då att tjejer är rätt ytliga ändå.

 Iaf så hyrde vi den Svarta Dhalian..jag förstår inte varför folk tycker att den filmen är bra.


Jag är galet trött nu, nati natti!

Av Erika - 21 augusti 2007 14:39

Weee, vi fick nyss gratis glass på jobbet av kocken, Niiice :)

Snart är denna arbetsdag avklarad också, har vart en del jobbiga ärenden än så länge så jag är lite halvmatt just nu.


Inte många timmar kvar tills jag får träffa min Elina, jag längtar! 

Av Erika - 21 augusti 2007 08:00

Guuud så trött jag är :S Usch, vet inte hur jag ska orka med denna dag.

Efter jobbet blir det ett spinningpass, har inte tränat spinning på flera herrans år, tror ni jag kommer ha lagomt med träningsvärk imorgon? det tror jag ;P

Efter träningen ska jag till Elina och äta middag, och jag ska sova över där. Det ska bli så kul att få träffa min Raring igen!


Dagens Outfit:


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards