Erikas Vardag

Alla inlägg under mars 2012

Av Erika - 31 mars 2012 14:36

2 st Gravidbilder på mig som jag tagit själv idag. Jag gör dock aldrig om det mer då fokuseringen blir helt crap när man använder självutlösaren :( C får agera fotograf framöver istället så vi kan föreviga magen på bild, som verkligen blir bra.


   

Av Erika - 30 mars 2012 07:09

Dagens mage V21+2.


TGIF!! Ska bli så skönt att få sova ut, promenera, slappa i soffan och bara vara.

Trevlig helg allihopa :) 

Av Erika - 29 mars 2012 16:00

Jag har alltid varit facinerad av gamla ting och historia från förr. Christers farmor och farfar har mycket historia på sin gård djupt inne i de ångermaländska skogarna. De har bevarat alla hus på deras gård som inte är bebodd idag(det står 2 bostadshus utöver det hus de bor i på gården). Jag gick lös med kameran sist vi var där, älskart!


 

          


     

Klicka på de små bilderna för att se dem i större format.



 

         


Av Erika - 28 mars 2012 19:27

Förlåt hörrni att jag inte har lagt upp någon "efter bild" sedan mitt frisörbesök. Jag har helt enkelt inte hunnit och orkat tagit fram systemkameran för att få till en rättvis bild som verkligen framhäver den rätta färgen. Så imorse fick jag dåligt samvete och tog en riktigt kass bild med telefonen med håret uppsatt och där färgen inte alls kom till sin rätt men men den får duga tills jag orkar knäppa en bättre bild :)

 

Håret vart någon nyans ljusare i alla fall och de kluvna topparna är nu ett minne blott, så sköönt!


Över till något annat nu. I tisdags åkte min älskade Sambo tillbaka till Norge igen för 2 veckors arbete. När han skulle säga god natt till mig på måndag kväll så började jag tokböla, jag grät som ett litet barn och kunde inte sluta! Stackars Chrille, det blev ju inte lättare för honom att åka direkt när jag bröt ihop sådär. Han tycker ju att det är nog jobbigt ändå att åka...

Det går i perioder det där, oftast går det bra när han åker och veckorna går ändå hyffsat fort. Men ibland känns det så jävla pissigt, att inte få ha han hemma hos mig.  

Ikväll har jag tagit på mig hans huvtröja och det gör inte saken bättre eftersom det luktar Chrille, saknaden gör sig påmind direkt, men jag överlever!


Dax för en kopp java nu, kram på er!

Av Erika - 26 mars 2012 14:24



Kl 16 skall jag till bästa Carro på Jess och fixa barret. Färga och klippa, ska bli så skööönt att få bort den vidriga utväxten! Återkommer imorgon med resultat :) 

Av Erika - 24 mars 2012 13:25

V20+3 idag.

   


Det har varit tyst från mig här på bloggen i veckan pga. sjukdom. Men nu är jag på benen igen så imorgon blir det nog ett inlägg till :)


Kram på er!

Av Erika - 14 mars 2012 10:59

kl 08:30 i morse var vi på Ultraljud. Jag var så otroligt nervös innan, massor av tankar och funderingar som snurrade runt. Men, det gick ju så bra och lill*n var väldigt välmående :) Lill*n ville nog impa på mamma och pappa så h*n underhöll oss med kullerbyttor, sparkar och diverse krabatutövningar :) Söta lilla du, nu känns allt på riktigt och vi längtar så mycket efter dig!

 
Av Erika - 13 mars 2012 07:39

I lördags spenderade min brorsson Alex dagen med mig samt övernattade. Liten Alex börjar bli så stor!!  


Vi åkte till mamma och Kents stuga i Stöde över dagen och pimplade, 1 aborre vart det!

På kvällen skulle vi se Melodifestivalsfinalen med lillgubben var helt slut efter en heldag ute så han somnade ifrån den. Jag spelade dock in finalen till honom så han fick se den på söndagmorgon :)


Lite bilder från pimplingen:

             


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards