Erikas Vardag

Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Erika - 28 augusti 2007 22:29

Jag har världens sötaste och underbaraste Syskonbarn!

Det är helt obeskrivligt hur mycket dom betyder för mig och hur dom kan få mig att le. Jag behöver bara titta på dom så ler hela jag och känner enorm glädje. 

 

Nu är det inte långt kvar tills Julia ska bli storasyster, jag längtar ihjäl mig tills bebisen kommer till vår värld.  

 



Av Erika - 28 augusti 2007 20:02

Har pillat lite med min facebook nu, facebook är roligt men det är aldeles för mycket plotter tycker jag..det måste bli mer stilrent!


Var på en välbehövlig långprommis förut, skönt att få rensa tankarna. Har så mycket som cirkulerar i huvet just nu och det är så mycket som behöver göras..ja usch!


På lördag är det 5:års jubileum med min gamla grundskoleklass. Det ska bli otroligt roligt att träffa alla igen och jag har tagit på mig att vara "lekledare" på festen...det passar mig aldeles utmärkt de ;D Blir nog nyktert för mig om jag känner mig såhär på lördag också..


Takida - Handlake Village 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards