Erikas Vardag

Alla inlägg under januari 2009

Av Erika - 31 januari 2009 22:59

Vilken härlig Lördagkväll! 

Jag och Chrille har varit och käkat på Jops och därefter hyrde vi 3st filmer och köpte lite karra :) Så nu har vi avverkat alla 3 filmerna, det var endast en av dom som var hyffsad.


Dagens shopping på Birsta: 

3 par söta trosor på Cubus

Hårfärg

Ett halsband från Åhlens


Nu blir det en dusch och sen bingen, 

Natti natti!

Av Erika - 31 januari 2009 12:21

God morgon allihopa!

Vi sov till halv 12 idag, så nu är man rejält utvilad! :) 

Idag blir det nog en sväng ut till Birsta, Chrille var faktiskt sugen på det konstigt nog ;) 


Ikväll vet vi inte vad vi ska göra, men jag återkommer här ikväll iaf med lite bilder kanske om det blir så att jag inhandlar nåt ute i Birsta :) 

Kram kram!

Av Erika - 30 januari 2009 18:29

ÅÅÅÅ vad skönt med helg!!!

Blir filmkväll för oss ikväll, orkar inte med mycket mer än så. Vad ska ni göra?


Får se om det blir en sväng på stan i morgon, men om karln får bestämma så blir det nog inte det :P


Måste få tipsa om ett superlinne!!! Nja, inte superlinne kanske men ett väldigt skönt linne som är otroligt prissvärt.

Ett ribbat, längre linne från H&M som finns i olika färger och som är otroligt sköna!! Ynka 69:50 kr kostar de. Sååå köp nu! :)


Trevlig helg alla!

Av Erika - 29 januari 2009 21:46

Till mig och Chrille som har varit tillsammans i 6mån idag :)


Vi har spenderat kvällen hos bror David och Marina, kikat på hockeyn har vi gjort :)


Är tråkig ikväll..orkar inte blogga mer än såhär.

Men i helgen blir det lite roligare inlägg med bilder :)


Föresten, jag har fått ca 200 fler läsare per dag nu på senaste, hur kan det komma sig? vilka är ni? :) Otroligt roligt iaf, så jag säger väl välkommen till er! :)


See yaa!

Av Erika - 28 januari 2009 22:08

Jag är heeeelt slut! Kvällens karateträning var som vanligt fruktansvärt jobbig, men ack så skönt det är efteråt. Nästa gång kommer vi gå in mer på teknik, det ska bli kul :)

 

Orkar inte blogga så mycket mer ikväll, blir en dusch nu och sen sängen.

Kram på er!

 

 

Av Erika - 27 januari 2009 18:57

Idag hämtade Chrille vår nya säng som han köpt, häärligt! Skönt med en ny säng, äntligen kanske man får sova ordentligt.


Nu är de nya gardinerna på plats i köket, måste nåla upp dom bara för som ni ser så var dom en aning för lång:




Har en sjuk träningsvärk iaf, karateträningen igår var som förväntat sjukt jobbig. Går inte att förklara vilka jäkla fyspass vi kör, dom måste upplevas.

Men, härligt och roligt är det! :)


Chrilles väggljusstakar som han har gjort själv har vi också hängt upp nu ikväll föresten. Så här ser dom ut:





Av Erika - 26 januari 2009 18:15

Tjooo.

Snart dax för karateträning, jag längtar :) Men innan det så ska jag och Chrille försöka få igång min bil som är totalt stendöd!! Tur att Chrille har startkablar i bilen, så vi ska göra ett försök med dom nu!


Köpte aldrig byxor för presentkorten jag fick från Comhem, det vart det här istället:

En "kofta" från Vero Moda


Gardiner till Köket, köpt på Indiska. Lägger upp en bild i morgon när dom är på plats i fönstret :)


Önska mig lycka till med bilen!

Kram.

Av Erika - 25 januari 2009 16:46

Jag har blivit utmanad av Kakan.


"Ta det fjärde kortet i den fjärde fotomappen och berätta om det"


 

Min älskade vän Emma en kväll i April på Max. 


Emma bor i Falun men var hemma och hälsade på! Så vi hade en helkväll hemma hos mig med mat, film, godis och så sent på kvällen körde vi en raggarsväng med min Atos och hamnade på Max med hennes föräldrar. Vi skulle göra en massa fula miner framför kameran men här brast det för Emms. Det här kortet säger allt om henne iaf, jag skrattar alltid lika gott och har alltid så fruktansvärt roligt tillsammans med henne.! <3


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards