Erikas Vardag

Alla inlägg under januari 2008

Av Erika - 31 januari 2008 11:35

Jag skulle ta en morgonprommis imorse också, men det gick inge vidare. Jag orkade verkligen inte öppna ögonen när kl ringde 05:15. Äsch, jag får ta den imorgon bitti istället..har varit duktig denna vecka ändå så :)


Det blir Ikea med den bästa efter jobbet, då ska jag passa på att köpa ett vitt ribbat brottarlinne på Vila som jag spanat på :) Färg till sovrummet ska också inhandlas.


Imorgon kväll ska vi käka och sen bowla med Eva och Niklas. Kommer bli sjukt roligt just för att jag kommer vinna stort ;P

Ååå, jag längtar som en tok till helgen. Myyys!


Är generös nu för tiden så jag bjuder även idag på en dagens:

Skjorta: Lindex

Hängselklänning: Gina




Av Erika - 30 januari 2008 08:30

Goooooood Morgon!

Pigg och glad(som vanligt) tog en morgonprommis imorse, vilket som vanligt var grymt skönt. Härligt sätt att få vakna till på.

Efter jobbet blir det träning, idag ska det köras rumpa och ben.


Helgen kommer att bli oerhört lugn med mycket jobb och renovering. Det är tänkt att jag ska hinna måla om i sovrummet. Sedan så ska jag bygga ihop sängen och mamma kommer ner för att hjälpa till att tapetsera i köket, wee :) Kommer bli så fint så.


Jag bjuder på en dagens, det var ett tag sedan nu ;)

Halsaband: Ur och Penn

Lila Tröja: B-young

Byxor: Lee, JC




Av Erika - 29 januari 2008 08:26

När klockan ringde 05:15 imorse praktiskt taget flög jag upp ur sängen..förstår inte att jag kan vara så pigg på morgonen.

Var på jobbet ca 6:30, blev ett stenhårt Biceps + Tricepspass..hann träna lite med Eva på slutet också vilket vara super. Det är alltid bra att träna 2 så man kan ta hjälp av varandra när man vill maxa :)


Efter jobbet ska jag sola, solade även igår men det tog absolut ingenting!!Värdelöst.

Och ikväll så hoppas jag att jag får umgås med Söta K :)


Är det lagligt att vara såhär glad?

jag har inte mått såhär bra på länge iaf..

Av Erika - 28 januari 2008 16:11

Är det några jag saknar så äckligt mycket så är det  Emmsan och Fiiee

Dom tillför så mycket till mitt liv och i och med att dom inte bor nära längre så har dom lämnat efter sig 2 stora tomrum. Dock har vi skapat så mycket minnen tillsammans, så jag lever på dom när inte mina pärlor är här.

Jag längtar tills vi ses igen Babes, ni vet att ni betyder!


Snart dax för träning, ska bli sjukt skönt att få pressa lite.

Ska försöka träna mån-fre denna vecka, får se om tiden räcker till.


Tjarå!

Erkan - Lycklig

Av Erika - 27 januari 2008 13:00

Utgång igår med den bästa + brodern :) Kuul. Vi träffade Pappa Mats på Aveny, han är klockren det är bara så, hahaha.


Mår som jag förtjänar idag, sitter på jobbet nu och har lurat i mig att jag ska orka jobba undan lite. Det kommer att gå sådär.



Ciao!

Av Erika - 25 januari 2008 12:18

Äntligen Fredag!! :)


Planerna för helgen:

Fredag

- Afterwork med jobbet

- Sola?

- Bio


Lördag

- Hämta brors bil, köra kartonger, lådor, lister mm till tippen

- Köpa present åt bror och Elina

- Köpa Köksbord+stolar, Säng, sängbord, byrå, grejer till köket

- Hem och montera

- Lämna tillbaka brorsans bil

- Åka till Elina på Födeseldagsfest

- Utgång?


Söndag

-Träna

- Jobba 6 timmar

- Sälja iväg byrån

- Kvällspromenad


Känns som att Lördagen inte kommer räcka till, det visar sig. Jag är glad oavsett ;)





Av Erika - 24 januari 2008 07:11

Underbart med en morgonprommis imorse, så mycket snö :)

Snart helg, kommer inte få en lugn stund..har så mycket jag ska hinna med. 


Föresten, Någon får mig att bli glad, älska myyyys och känna längtan   ;)




Av Erika - 23 januari 2008 09:10

Vila i frid Heath Ledger.


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards