Erikas Vardag

Alla inlägg under mars 2008

Av Erika - 31 mars 2008 20:25

Kom hem för ca en timme sedan, har äntligen landat. Vi körde axlar idag jag och Ante..och det tar sig :) Jag blir dock måttligt irriterad att så fort jag är på gymmet så uppdagas mitt välkända sendrag i foten..haha, jag kunde knappt gå ett tag och det gör ju så grönjävligt ont.


Ante följde med mig hem efter träningen, vi har ätit mat och nu slöar han i fotöljen. Han är en sån bra vän Ante!

Imorgon kör vi Biceps + Triceps och jag är taggad till tusen!! 


Måste blogga upp en bild på lyktorna och duken jag köpt till köksbordet, sööta va? :)




Av Erika - 30 mars 2008 22:00

En härlig Söndag har det varit. Har varit på Ikea och inhandlat lite prylar till köket men det bästa av allt..jag har fått umgås med min Mami i några timmar idag :)


Nu på kvällskvisten har jag promenerat med Jannica och mitt nya smeknamn är väl numer Tobbe. Why? Jag kan härma Tobbe i en annan del av Köping hyffsat bra så jag har härjat med Jannica ikväll tills hon höll på dö av skratt ;P Så Erkis aka Tobbe är det numer ;D


Lite förnyelser ska/har det bli/blivit också. Jag har slingat håret så nu är jag rätt så Blondie igen och till veckan blir jag billägare, det ni!! :O) 


Natti natti.  

Av Erika - 29 mars 2008 14:11

James Blunt - Same Mistake <--Underbar.


Ja, en bra start på Lördagen kan man väl säga. Åkte in med Bror + fam in till stan i morse och drog en repa på stan och shoppade lite. Därefter gick jag bort till gymmet och tränade, härligt :)

Har nyss ätit kyckling och ris och är nu laddad för lite uppfräschning av lyan.


Later!


Tröjan såg ju så tråkig ut när den hängde på galgen, så jag tog en bild när jag har på mig den också ;) :


Av Erika - 28 mars 2008 21:53

Myser på hos bror med familj ute på Alnön..underbart som vanligt.

Ätit pizza och mumsat naturgodis och strax ska vi kika på film och mysa..en perfekt Fredagskväll!



Av Erika - 27 mars 2008 19:29

Träningen gick bra, väldigt bra. Skönt att det var relativt folkfattigt där idag också.

Har precis tryckt i mig mat, Kyckling, ris och advokado..mums! Och nu blir det en kopp kaffe och chill bara.


Jag håller ut och tar ett steg emot rätt riktning dag för dag. Jag ger det tid, för tiden läker alla sår...

Av Erika - 26 mars 2008 21:23

Är helt mör i kroppen. Har en Fruktansvärd träningsvärk i Biceps och Triceps sen igår och idag körde vi världens Monster benpass, jag kommer ha svårt att gå imorgon. Meeen, det är så det ska vara :) I morgon kör vi Bröst och känner jag Ante rätt så kommer han att köra slut på mig då också.


Veckans träning:

Måndag: Vila

Tisdag: Biceps + Triceps

Onsdag: Ben

Torsdag: Bröst

Fredag: Vila

Lördag: Rygg

Söndag: Axlar?


Natti natti Sötnötar. 




Av Erika - 26 mars 2008 07:33

Idag blir det ett bankbesök för ett framtida bilköp förhoppningsvis :) efter bankbesöket blir det träning såklart, idag är det ben som står på agendan.

Träffade Kakans vän Anneli utanför gymmet igår och hon efterfrågade vart mina "dagens" tagit vägen.


Så här Anneli kommer en dagens bara för dig :P (dålig kvalle på bilden tyvärr):



Av Erika - 25 mars 2008 22:40

Träningen går framåt, great!

Kikade på gamla bilder nyss och fastnade på korten ifrån Midsommar -07 som firades hos Fiiee i Sthlm. Vad somrig jag var den kvällen :) Åååå Ge mig sommar, ge mig sol och en sån där lagom fin bränna. Ge mig nu.

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards