Erikas Vardag

Alla inlägg under oktober 2008

Av Erika - 30 oktober 2008 18:24

Jaaaha, måste åka buss till Övik imorgon *vill inte* tror inte att någon riktigt förstår hur fruktansvärt jobbigt jag tycker det är att åka buss. Jag kommer att vara fullständigt nervsjuk när jag väl är framme i Övik. Det är förbannat jobbigt att vara åkrädd ;(


Har inhandlat en vinterjacka och en mössa idag, äntligen är det gjort så jag slipper frysa.

En varm och skön Everest jacka från Stadium(20% rabatt på alla jackor tills 2/11, så skynda fynda) 


Den klassiska Sveamössan( jag klär i Rosa ;))



Ser ni någon på stan som ser ut som en barnunge i sin rosa mössa, så är det nog jaaag. Glöm då inte att hejja ;P 

 

Av Erika - 29 oktober 2008 20:38

Muskelstep as usual på Onsdagar, Sarisen var där också givetvis. Vart några tårar efter Stepen i omklädningsrummet. Jag har känt mig lite nere ett tag vilket jag och Sara talade om och givetvis så brast det då..oops. Sara är iaf underbar och hon gav mig många kloka ord!

Saknar Chrille nåt så oerhört även. Åker till Övik på Fredag, men jag vill dit NU!!


Mysigt att det snöat lite ikväll, den första snön är ju bra härlig ändå.


Avslutar här med en underbar låt:





Av Erika - 28 oktober 2008 20:52

Tack för alla kommentarer i inlägget nedan, har svarat i en kommentar till er som ställt frågor också, så kolla det :)


Jobb, träning och hårfix. Så har min dag/kväll sett ut. Körde axlar på gymmet, det gick fiint. Blåste sen ut på Ön för att fixa till Kakis hår en gång för alla och gissa om det blev bra? Jaa! :) Se resultatet Här


Blev överraskad med ett mms från älskligen också, han jobbar och sliter han. Är han inte läcker i sin svetsarmundering så säg ;)


Nu ska jag kika på Desp, lateeeeer.

/ Frisörskan


Av Erika - 27 oktober 2008 20:22

Tänkte visa vad jag har köpt i helgen.

Nya gardiner till V-rummet, hade mörk-lila gardiner innan..men fick känslan av ett enda stort mörker i V-rummet då, så nu fick det bli vitt.


6st söta glas med olika härliga motiv.


Nya blommor, b.la denna.


Har haft äckligt mycket att göra på jobbet idag och kommer ha minst lika mycket imorgon..blir mentalt slut och önskar att jag redan nu skulle känna mig 100% säker i det jag gör..men det tar tid. Men, jag trivs super iaf :)


Blev en lurre på stan med brorsan idag. Jag åt Sushi för första gången!! Trodde jag skulle tycka det var vidrigt, men icke :) Det var inte jättegott men gott :D Men några gånger till så, sen så kommer jag nog att älska det!


Efter jobbet blev det en fika på Barista med Emma.S vilket var jättemysigt, det var så längesen vi sågs! Hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång vi ses nu bara.


Fick detta av Kakis i Lördags som tack för att jag hjälper henne med hennes hår. Gudomligt gott luktar dessa...så jag rekommenderar de stort! Dove- Cucumber & Green tea fragrance.


Av Erika - 26 oktober 2008 19:27

Var hos Kakis och Ante igår, höll på i flera timmar med Kakis hår men slutresultatet vart inte alls som vi trodde, färgen blev en helt annan :( Så vi ska göra om det i veckan.


Vi var även dit idag på Kalas, Kakis fyller 31 år idag, GRATTIS :)

Nu på kvällen har jag och Chrille grejjat i min läga, jag har fållat upp ny inköpta gariner och hängt upp dom i V-rummet och Chrille har rivit tapeter i hallen.


Ha en skön kväll allihopa! 



Av Erika - 24 oktober 2008 19:50

Hej vänner.

ÄNTLIGEN är det Fredag och Chrille är här :) Vi har lagat hemmagjord pizza och nu blir det tvmys med chips och dipp :)  

 


Imorgon blir det en stadsrunda sen ska vi åka ut till Ön och hälsa på Ante & Kakan, jag ska fixa Kakans hår, färga och slinga blir det förmodligen :)


Ha en trevlig helg allihopa! 


Av Erika - 22 oktober 2008 19:21

Idag kom älskade Malin och Pers dotter Novalie till världen, grattis till er :)


Har inte haft någon bra dag idag, känns som att jag inte har koll på någonting längre när det gäller jobbet ;( Och visst drog jag med mig mitt depp till muskelstepen idag också, var helt seg i kroppen och allmänt omotiverad, jag var värdelös idag mao.


När man har dålig dagar, då är det ju så skönt att komma hem och få en värmande kram av den man tycker så otroligt mycket om..men nej inte det heller. För Chrille bor ju 15 mil bort ;( Längtar till Fredag när jag får krypa upp i hans famn!!! Saknar han så mycket.


Nu ska jag inte klaga mer, det finns dom som har det värre!


Imorgon kväll så vi ut till Lörudden med jobbet och äta en 5-rätters Löjroms middag, muuuums..jag längtar.

Hej.



Av Erika - 20 oktober 2008 18:28

Här kommer några få bilder från festen( som ni ser hade jag inte den klänningen som ni röstat fram tyvärr, jag hade fått så mycket utslag på armarna, därför var jag tvungen att ta en klänning med ärm :( )



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards