Erikas Vardag

Alla inlägg under augusti 2012

Av Erika - 31 augusti 2012 20:36

Det absolut bästa köpet har jag gjort idag! Det kommer att bli så himla bra för mig att kunna ha båda händerna fri emellanåt då jag är själv med Ebba 2 veckor i månaden. Så tummen upp för bärsele! :)


 

Av Erika - 29 augusti 2012 16:16

Hej kära läsare.

Förstår om det blir tråkigt för er, när jag väl bloggar så bloggar jag bara om Ebba. :P Blir ju lätt så eftersom det är hon hela dagarna går åt till nu   Men jag har lite annat att blogga om framöver också så håll ut, bl.a så måste ni ju få se slutresultatet av vår veranda och så ska jag komma igång med träningen snart vilket innebär lite träningstips + träningsbilder här!


Chrille har kommit hem från jobb i Norge i 2 veckor iaf, gissa om han höll på att pussa ihjäl Ebba när han kom hem? :D Så nu är familjen hel igen i 2 veckor och ingen är gladare än jag för det. Älskar min familj!


     

Av Erika - 25 augusti 2012 14:47

Igår vart du 1 månad, tiden bara springer iväg.


Vi kan stirra oss blind på dig i timtal älskade Ebba. Du är perfekt, den absolut vackraste på denna jord. Vi älskar dig obeskrivligt mycket, älskade älskade Ebbis.


           

Ebba · Foto
Av Erika - 23 augusti 2012 23:45

 

Jag och Ebba just nu. Hon med magknip som har suttit i sedan i eftermiddag som gör henne hysterisk och utmattad om vartannat och jag med sömnbrist och förtvivlan. Så jobbigt när man inte kan hjälpa henne att få bort det onda, ingenting hjälper. :-( Hoppas på en bättre dag i morgon.

Av Erika - 20 augusti 2012 11:37

I helgen har vi haft mamma/mormor här som har tagit hand om mig och Ebba! Hon har lagat mat, vaggat Ebba, kokat kaffe, passat Ebba så jag har kunnat duscha och sovit middag och bara myst med oss. Så himla uppskattat. Du är bäst mamma   (Chrille är i Norge och arbetar, så jag och Ebba är själv nämligen)


Igår var det kalas för min brorson Alex och vi var där förstås. Knäppte några få bilder, glömde bort att fota mer :S

   


Födelsedagsbarnet Alex som börjar bli värsta storkillen. Faster är så stolt över dig, du är så himla bra!   

 


Min brorsdotter Lily som också börjar bli så stor, gullhöna!!   

 


Tack David och Marina för gott fika igår, ses snart igen!


Av Erika - 19 augusti 2012 14:38

Yes, jag är helt slut. Har haft besök/ varit uppe i folk i princip varje dag i 2 veckors tid så nu ska jag ärligt erkänna att jag är helt slut och behöver landa på riktigt.! Så även om det är mysigt och kul med besök så ber jag om några dagar i ensamhet nu, både jag och Ebba behöver det, verkligen!

Kram på er.

Av Erika - 17 augusti 2012 16:01

Ebba har fått mer besök. I tisdags av mina fina vänner och kollegor Elin och Ida och idag av Jannica :-) Tack hörrni för mysiga besök och fina presenter! <3

Av Erika - 16 augusti 2012 17:40

Idag åkte jag och Ebbis ut till Birsta en sväng för att handla en födelsedagspresent till Ebbas kusin Alex. Väl där så passade jag även på att köpa en jacka och en tröja till mig själv, det är jag värd! :)

   

Jackan är från Cubus och tröjan är från Gina Tricot.


Ebbis gick inte lottlös hon heller, jag köpte ett babygym till henne och när vi kom hem stod det ett paket från Zara på bron till henne också.


Till Ebba från mamma och pappa, beställt från Zaras webbutik:

 


Dax att försöka städa lite, det gäller att passa på medan lillan sover!

KRAM PÅ ER.

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards