Erikas Vardag

Alla inlägg under juli 2009

Av Erika - 31 juli 2009 10:03

Fy fan vilket tråkigt väder. Nästan hela semestern har bestått av regn och rusk. Fyy!!


Planer för helgen?

I efterm ska vi hjälpa Davve & Marina att flytta möbler och grejer till deras nyköpta hus ute på Alnö :))


I morgon blir det födelsedagsfika ute på Ön eftersom min bror Ante fyllde 32 år igår.

Däörefter åker vi upp till Stöde, går på Stöde marknad en sväng och sedan på kvällen ska jag få träffa massor av barndomsvänner!!! :)  Vi ska gå på Stöde Marknad tillsammans på kvällen, det blir alltså lie fest :) Jag längtar tills jag får träffa alla, det var så längesen nu!!


Dax för frulle, hej 

Av Erika - 29 juli 2009 17:25

Ja då ska ni få se lite förändringar som vi gjort i lägan.


Ett väggord ovanför tv:n i V-rummet.


Ett nytt vardagsrumsbord 0ch en ny matta(hade en vit matta förut och en brunt bord)


Ett väggord inne i Sovrummet.


Nja det är den lilla föränringen vi gjort nu på senaste :)


Jag har även köpt en ny mobiltelefon


 

 En SE W995


Idag har jag och hjärtat varit tillsammans i 1 år :) :) Så vi ska strax bege oss ner till stan och äta middag.


hej så länge. 


Av Erika - 28 juli 2009 15:33

Nu har vi kommit hem till Sundsvall igen. Vi har haft några härliga dagar i Övik, synd bara att vädret har varit så dålig.


Jag har tyvärr inte knäppt så mycket bilder så jag bjuder på de få jag har.


Elin och Linda i lördags innan utgång i Övik.


Patrik, Chrille och Mats


Jag och Linda


Go mat uppe i svärförsäldrarnas stuga :)


 

Jag är redo att dra upp 12kg gäddan :P


Chrille var också redo. Dessvärre fick vi inget annat på kroken än sjögräs :(


Nu måste jag städa i lägan här och ordna med lite papper.

Jag återkommer i morgon med smaskiga bilder från lägan, vi har pysslat en del här som jag glömt att visa :)


På återseende!

Av Erika - 27 juli 2009 18:40

Vi är kvar i övik. Vi befinner oss i chrilles föräldrars stuga ute vid havet. Det är så skönt att vara här, inga måsten som hemma! Bloggar inte mer fören vi kommit hem igen så glöm inte bort mig :)

Av Erika - 25 juli 2009 15:28

Hej. Blir ett kort inlägg. Vi drar till övik nu men jag Uppdaterar här så fort jag får tid :)bilder från helgen blir det bla. Hej hej

Av Erika - 23 juli 2009 18:04

Ååå vad härligt det är att ha semester när det är så fint väder ute... mooorr!! Vart är solen och värmen?? Blir så less!


Vi åkte båt med brorsan och kidsen igår eftersom det skulle bli finväder..men tji fick vi. Solen smög fram nån enstaka gång bara :(


Det kommer att bli en trevlig helg iaf ovasett väder, Patrik och Elin från Övik kommer och hälsar på :)  Får se vad vi hittar på, men vi gör nog stan iaf eftersom de inte varit här förut tror jag. 


Nu är det dax för lite tv-spel, hej hej. 

Av Erika - 20 juli 2009 21:21

Jag har fått en cykel, precis en sån som jag önskat mig..inga växlar och med en korg

De flesta andra vill ha en 23 växlad mountainbike..men det vill inte jag! En dam cykel är skillat!!


Tänkte lägga ut bilder från lördagens kalajs, men när jag möttes av denna bild när jag slog på kameran så ångrade jag mig:

Teres fotade sin granne Håkan när han mådde som finast.


Det får alltså räcka här, vågar inte kolla på de andra bilderna ännu. Det får bli en annan dag, när jag känner mig redo :P Men upp ska de iaf, antingen på Facebook eller här, håll er till tåls bara!


äääh föresten, b juder här på en bild till:


Av Erika - 18 juli 2009 10:25

Här kommer lite semesterbilder från Orsa, vi spenderade alltså 2 dagar där tillsammans med bror Ante, Karin, Julia och Elin :)



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards