Erikas Vardag

Alla inlägg under juli 2007

Av Erika - 31 juli 2007 12:16

Ja det känns så för mig just idag. Idag är ingen bra dag.

Allt känns förjävligt bara. Och vad är det för jävla skitsommar???det bara regnar och regnar och det är mulet och ja, rent jävla förjävligt!

 Stressigt på jobbet är det även idag och det gör inte saken bättre.


Nä jag skriver inge mer nu, allt blir så negativt. Återkommer ikväll om jag är på bättre humör då!




Av Erika - 30 juli 2007 20:45

Nyss hemkommen ifrån gymmet. Jag ökade vikterna på stången idag rejält..gav musklerna en sjuhelsikes utmaning och det gick bra :D


Det har varit ett hel*ete på jobbet idag minst sagt. Jag har varit dunderstressad hela dagen, men jag hoppas det är bättre imorgon.

 Imorgon blir det Promenad-->Jobb-->Middag-->Träning-->Sova 


Nä nu är det dax för en proteindrink och en Banan!

Återkommer imorgon! 






Av Erika - 30 juli 2007 07:47

Bilder sen helgen:



Av Erika - 29 juli 2007 19:12

Jag hatar Söndagar..jävla helvetessöndag!

Det är likadant varenda gång, deppig, ensam och vill ha någon att kramas med..ska jag behöva känna så varenda jävla söndag?Usch!


Haft en bra helg, utgång med min Elina ifredags, vi drack goda drinkar och gästspelade på 3krogar tillsammans..Fredagen var lyckad!

På lördan vart det en stadsrunda med Fia, jag köpte en klänning på rea..49spänn! Och en tröja för 149. vart inte mer än så och det var lika bra.

På kvällen vart det stödefest. Den var okej..inte klockren. 


Jag måste söka hjälp..jag är så sjukt åkrädd(Vart det efter bilolyckan) när jag fick höra att Fias pappa skulle köra till stan fick jag panik och började gråta i bilen så jag fick kliva av och vart kvar i Stöde. Fias pappa kör fort som satan. Jag får dödsångest när jag åker med han på en smal, slingrig grusväg i 100km/h..fick låna Mommas bil iaf så jag kom hem till stan vid 5tiden ca. Iaf så måste jag göra något åt min åkrädsla..jag kan inte ha det såhär. 


Jag är grymt trött och det här vart världens sämsta blogginlägg.

Bilder sen helgen kommer imorgon.

Hej. 



Av Erika - 27 juli 2007 06:33

Vad grymt skönt det ska bli med helg, jag är helt slut!

Jag fick min digitalkamera igår :D Weeeee,så nu ska jag knäppa massor med bilder. Knäppte några imorse, se nedan.


Planerade köket igår som sagt och det tog ett tag men vi fick till det tillslut. Det blir ju en hel del slantar..jag ska nog börja med att köpa stommarna..så får jag köpa luckorna sedan.

Köpte 2st mattor från Ikea också till mitt vardagsrum. Köpte även en grå matta till balkongen, medans andra lägger trall på sina balkonger så sliter jag bort mina och köper grått "fejkgräs" istället :P Men det vart mycket snyggare. Bilder kommer väl så småningom på det :)

Gjorde en garderobsmakeover igår också, hade gräsliga garderober i hallen. Resultaten ser ni nedan :) fick lite inspiration av Veronica, hon och Kalle hade gjort nåt liknande på sina Garderober :D


Nu ska jag göra mig iordning.

Tjarå!


Bild1: Dagens Outfit(min favvoklänning:))

Bild2: Mitt fula kök

Bild 3: Mitt fula kök 2

Bild 4: Hallgarderoberna före

Bild 5: Hallgarderoberna efter

Av Erika - 26 juli 2007 09:22

Nu har jag mätt mitt kök så kl 15 åker jag och min Mami ut på Ikea och planerar mitt kök. Haha kände mig löjlig när jag mätte med ett måttband(typsikt tjejer?) men jag äger ingen tumstock, det kanske är dags att införskaffa sig en sån?:P


På lördag vankas det fest. www.fest.keffosteffo.com det ska bli trevligt att träffa gamla läskarpoolare ifrån Stöde, barndomsvänner också för den delen.

Fia och jag ska inhandla oss en varsin Outfit på lördagdag sedan tar vi Passaten och börnar hemöver till älskade Tjärnberget. Vi ska äta middag och göra oss iordning i mitt barndomshem(mammas hus)


Snart fyller äldsta Brorsan Ante gubbe, 30 år  :) Tänka sig vad tiden går fort, tyckte nyss han var 18år och jag 9år..lustigt :D


Kakis, när ska du skaffa en blogg? jag väntar.. :)


Btw, jag tycker det kommenteras för lite i min blogg, skärpning!:P 

Back to work!


Av Erika - 25 juli 2007 11:07

Nu är man back in the business igen :)


igårkväll våldsgästade jag Elina och Petra i deras snart nyöppnade butik som ligger vägg i vägg med Svenssons :) gud så dom har jobbat, det blir jättefint där :) Stina var också där och hon är allt annat än frisk :P 

Vi gick och köpte sallad på Coffee House och åt den med belåtenhet samtidigt som vi pratade snusk. Vi hade trevligt :)


Jag och Elina kom hem vid 21:30 ca, Stina skjutsade hem oss..på hemvägen imponerade hon på mig med sina "Karlakarl fisar" jag var förbryllad. 

Vi kom isäng vid 23, Det vart nostalgi ett tag då vi pratade om allt jag och Elina har gjort tillsammans under våra vänskapsår. Vi skrattade tills vi kiknade. Vi pratade också om gamla klasskamrater och om fränstabor, Elinas kommentar om en person var det sjukaste jag hört: - Hon är ju så mullig i köttet. Jag skrattade så jag höll på att kissa på mig. Hon är så go..Min Elina.


britney Spears är så patetisk att det nästan är lite synd om henne.

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1125990,00.html


Av Erika - 24 juli 2007 13:18

Yees, nu är min Kamera på väg :) Skulle egentligen inte få den fören i börja av Aug för att minneskortet var restat, men det hade kommit in nu så förhoppningsvis har jag Kameran innan fredag :D


Fick H&M:s höstkatalog idag och det fanns så mycket snyggt jag vill ha! Tror bestämt jag ska göra en beställning i slutet av Aug :) Man längtar så mycket till hösten när man ser alla fina koftor..hihi


3 plagg jag vill haaa:


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Juli 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards