Erikas Vardag

Alla inlägg under april 2010

Av Erika - 29 april 2010 21:56

Förlåt för extremt dålig uppdatering! Har bara så mycket att stå i nu så jag hinner inte riktigt med mig. Men nästa vecka lovar jag att det ska bli en rejäl förbättring!!! :)

Av Erika - 27 april 2010 20:22

Okej här kommer ett hav av bilder från de senaster 2 helgerna. Enjoy! :P

Klicka för större bilder!


          


                  

    

              

Av Erika - 26 april 2010 21:10

Hej alla Glada!

Jag har massor av bilder att visa er, men jag lägger ut dem i morgon istället, är för lat för att göra det nu   

Helgen har varit bra iaf och det var kul med besök ifrån Övik, trots att kvällen vart kort.

Blev kortfattad idag, har inte så mycket att berätta om dock. Kram på er!




Jag och Chrille har en hel del att se fram emot, spännande..så spännande!!


Av Erika - 24 april 2010 09:30

Idag får vi besök ifrån Övik. Björn och Camilla gästar stan, så det blir Vårmässan nu på dagen och ikväll blir det utgång så de får se Sundsvalls uteliv :)

Helena & Daniel, Sofia & Stefan gör oss sällskap ikväll också, det blir trevlig det!!


Vet ni vad jag har fått av Chrilla? En IPHONE!!!! Min lilla skatt skämmer bort mig fullständigt!! tack fina älskling för nya mobilen :D

    

Av Erika - 20 april 2010 17:27

Har tappat lusten lite. Kanske återkommer inom kort...

Av Erika - 15 april 2010 19:56

Heej,

igår efter jobbet så drog jag ut på Ön och hälsade på fina Brorsan Davve med familj. Jag bev bjuden på middag och fika :) Mooojjsigt! Det vart en hel del lek och bus med kidsen också. Jag och Alex spelade Svarte Petter och Bamse och sen vart det lek uppe på Alex rum med alla hans leksaker. Oj oj vad vi skrattade och hade roligt :D


    


Skulle ha åkt på jobbresa med jobbet imorgon till Paris. Men pga av vulkanutbrottet på Island som har medfört att Aska har dragit in över Europa så är alla flyg inställd. Så det vart inget ;( Det känns så fruktansvärt tråkigt så det finns inte!! Det blir därför färja till Tallin imorgon istället men jag kan inte åka med på den resan. Jag är flygrädd men kan ändå plåga mig igenom det på något sätt men på en Färja kan jag inte vara, får en sån sjuk Panikångest..svårt att förklara. Så det blir jobb för mig istället....


Av Erika - 13 april 2010 20:10

Jag och min älskade farmor(som tyvärr inte är i livet längre) jag minns fortfarande hur hennes skratt lät, fina fina farmor   

  


Jag 4 år, i vårt hus vi då bodde i på bobergsvägen i Ånge

  


Jag 5 år med bästa Turtles shortsen ;) utanför vårt hus i Stöde

  


Jag och min älskade mamma i gamla köket i vårt hus i Stöde

  



mmmm, så mycket minnen. Hur hade man klarat sig utan foton?

  

Av Erika - 12 april 2010 20:01

Underbara väder, blå himmel och sol hela dagen. Jag och Sara gick och premiärköpte en mjukglass på lunchen idag, lovely :) Vååårkänslorna sprudlar hörrni!


Nu på kvällskvisten vart det en långprommis i kvällssolen med grym musik i lurarna.

  


Livet är ju bra härligt!

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards