Erikas Vardag

Alla inlägg under december 2007

Av Erika - 31 december 2007 10:04

Jag ska fira nyår hos Bror Andreas, Karin, Lilla Julia och Elin ute hos dom på Alnö och det ska bli mysigt. Jag orkar inte festa, har tappat lusten till det fullständigt. Så då blir enlugn, mysig och stillsam kväll hos dom aldeles utmärkt. 


Hade tänkt ta en morgonpromenix idag men jag får nog lägga ner det, det ser ut att vara blixthalka ute!  

Fick världens sötaste mms av Marina på min brorson Alex idag, han sitter i soffan och har på sig kläderna han fick av mig i julklapp.

Är han inte världens gulligaste?:) :


Av Erika - 28 december 2007 15:38

Jag fullkomligt älskar Heroes, ruggigt bra serie!


Är det därför någon vänlig själ som skulle kunna tänka sig att köpa Heroes S01 till mig kanske?;)


Av Erika - 28 december 2007 12:22

Usch, har ingen lust till någonting..orkar inte blogga heller.

Sitter på jobbet och det ringer så sjukt mycket, vill hem..NU


Jag återkommer när jag är på bättre humör.

Later!

Av Erika - 26 december 2007 12:42

Like a shelter in the storm, my brothers keep me warm
Know that I'm always can count on them

When everything fails, my brothers will be the wind in my sails
Know that I always can count on them


I want my brothers to know, in my eyes they are my heroes
And I can't imagine a life without them
And if tomorrow never comes, I'll thank my brothers for today



Love you Bros!

Av Erika - 25 december 2007 16:15

Wehoo äntligen är Juldagen här och då är det utgång som gäller för alla..utom för mig. Jag har valt att stanna hemma, det är ju på juldagen man ska gå ut för då är praktiskt taget ALLA ute. Men det verkar som jag väljer ensamheten och sitter hemma istället. 


Jag har ingen lust att gå ut, jag har ingen lust att träffa folk, jag har ingen lust att vara social. Vet inte riktigt vad det är med mig. 


Jag måste rycka upp mig och skaffa mig en karl, problemet är bara att jag är för bekväm för att ens anstränga mig. Men det ska bli ändring med det..


Av Erika - 24 december 2007 20:38

Har varit hos Mami som sagt sen i Fredags och nu kom jag nyss hem därifrån, vi har haft ett mysigt julfirande :)

Alex och Julia är så söta och dom blev helt lyrisk när tomten kom, det var så roligt att se :)


Jag fick otroligt fina julklappar och jag började gråta när jag såg vad jag fick av Mamma just för att jag det har känts tungt då jag inte vetat hur pengarna ska räcka till när det gäller köket osv.


Jag fick iaf:

En stor och fin resväska

En Jäätte kokbok :)

3000kr i presentkort på Ikea <--där kom tårarna.

En afrikansk mask + afrikansk målning till V-rummet

Ett superfint kort på Alex

DKNY be delicious parfymen

Ett Usbminne

En stor och bra kastrull

Orreforslykta


Men Julisarna är inte dom viktigaste, det är gemenskapen. Och detta år var det en bra Julafton, alla syskonen samlade hemma i vårt barndomshem.

Jag älskar er!




Av Erika - 23 december 2007 17:43

Längtar tills imorgon, då kommer mina bröder med familjer hit och det ska bli så mysigt. Jag har köpt fina julisar till mina små syskonbarn..det ska bli så roligt när dom öppnar dom :)


Jag och mamma har rullat köttbullar idag och gjort iordning revbensspjällen och snart ska vi spela Bingolotto..det är ju uppesittarkväll ikväll :)


Nu kommer Morfar, så jag måste vara lite social med honom.

På återseende!




Av Erika - 22 december 2007 16:31

Myyyys i Stöde. Har kokat knäck, varit ute på en långprommis med Mami, lagat mat och bara myyst.



Har inte mycket att tillägga förutom att det är skönt att vara ifrån Stan ett tag.


Hejpa!

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards