Erikas Vardag

Alla inlägg under mars 2011

Av Erika - 31 mars 2011 21:30

Nytt till köket.

 

Av Erika - 31 mars 2011 10:26

Hello Sunshines!

Idag blir det en vilodag för mig, har legat på hårt med träningen och nu börjar det kännas ordentligt både mentalt och fysiskt. Dagarna räcker knappt till, hinner sällan sätta mig ner i soffan och bli kvar där i nån timme. Det är nånting hela tiden.


Så vila, vila, vila idag och så tar jag nya tag i morgon :)

 


Hörs!


Av Erika - 29 mars 2011 21:41

Trots att det varit sjukt mycket att göra på jobbet idag(som alla andra dagar) så har det varit en riktigt bra dag ändå. Jag, Maria och Robert har skrattat och härjat på i princip hela dagen. Det gör så mycket att man har roligt på jobbet, dagarna blir så mycket lättare :) Jag arbetar verkligen i världens bästa arbetsgrupp <3


Jag och Maria var och tränade på lunchen också vilket gav oss lite ny energi till eftermiddagen såklart, kul med lite träningssällskap för övrigt då det inte händer allt för ofta att jag har det :)


 

Jag och Maria maj-09


På torsdag ska jag följa med Maria på stan efter jobbet och agera personal shopper åt henne, det ser jag verkligen fram emot :) Jag älskar ju kläder och det är nästan snäppet roligare att styla och hjälpa andra att hitta kläder än vad det är att finna till sig själv :)


Sweet dreams Sugarpies!

Av Erika - 28 mars 2011 18:26

Vilken mysig semesterdag jag har haft! Sara och söta lilla Estelle kom ut hit på förmiddagen och tog en promenade med mig i det vackra vårvädret. Tack för idag Sara och Estelle, vi ses snart igen :)


På eftermiddagen åkte jag hem till svägerskan Kakan och tjejerna, drack kaffe och surrade i nån timme. Så härligt att ses igen :)

   


Vad har jag gjort mer? städat, tvättat och bakat Hallongrottor :) Var längesen jag bakade sist och hade glömt bort hur roligt det är. Så till veckan blir det lite mer bak tror jag bestämt!

   


Imorgon vankas det jobb igen och träning såklart! :)

Hörs då.

Av Erika - 27 mars 2011 14:05

Underbar kväll igår med väldigt mycket skratt! Hoppas att din kväll vart amazing Sofie <3 Härjade på som bara den igår och det framgår nog på en del bilder, tok! :)


                                                   

Av Erika - 26 mars 2011 17:59

2 taggade pinglor som nu är startklar för en tjejmiddag med bästa Sofie och tjejerna samt utgång.

Uffe, håll i hatten!


 

 

Av Erika - 25 mars 2011 20:33

Rock fanatiker som jag är så kan jag inte annat än att älska Petri. Kan se klippet om och om igen. Så jäkla härligt att de tror att han är helt talanglös och så visar det sig att han är överlägsen! :)

Av Erika - 24 mars 2011 18:46

Hello Sunshines.

Är lagomt jävla mör i kroppen nu, körde ett crossfit-pass på lunchen med brorsan och Fredde och det kändes vill jag lova! Men kul som attans så imorgon kör vi igen :)


- Efter jobbet vart det en fika på stan med Ante och som vanligt vart det en hel del skratt :) Tack Ante för att du ger mig enormt mycket positiv energi! -


- I morgon är det After Work med jobbet. Italiensk Afton, flott ska det va! :) Jag blir nykter eftersom jag ska upp tidigt på lördag och pumpa hagel(övningsskjuta) och så vill jag ju vara pigg till lördag kvällen förstås för då jäklar blir det åka av!! :) -


 


Glöm inte bort att jag är inte mer än människa. Jag kan inte gå oberörd ifrån det men jag kommer att släppa det med tiden. Låt mig få känna det jag känner utan att ta illa upp.


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards