Erikas Vardag

Alla inlägg under juli 2008

Av Erika - 31 juli 2008 20:45

Här får ni ett smakprov, orkar inte ladda upp alla bilder idag. Kommer fler bilder på Söndag.

Ciao.


Av Erika - 31 juli 2008 11:21

Hallåååååå!

Ja, nu sitter jag och mamma på Centralen i Sthlm och väntar på tåget som ska ta oss hem till Svall.

Tallinkryssningen var en galen och otroligt rolig resa. Vi har skrattat som aldrig förr och vi har tabbat oss mer än vanligt. T.ex så hade inte vi en tanke på att vi var tvungna att ha med oss pass. Så vi fick inte kliva av i Tallin. HAHAHA, hur dum får man vara?  men vi hängde inte läpp för det :)


Har träffat underbara människor ifrån Ö-vik på båten, så nästa vecka får jag påhälsning i Sundsvall ;)


Bilder från resan kommer upp här ikväll, nu måste jag beställa en Latté,

Ciao!

Av Erika - 29 juli 2008 08:59

Har haft underbara dagar här nere hos Fiiee, lovely! Ikväll drar jag och mamma till Tallin, kommer hem till Norrland på Torsdagkväll.

På återseende!

Av Erika - 28 juli 2008 21:10

Hettan i huvudstaden har varit näst intill outhärdlig. Vi har praktiskt taget varit nära att flyta bort. Men vi har haft en lovely day iaf :) Vi har solat, skrattat massor, ätit gott, strosat runt i gamla stan och kikat i butiker inne i City.


Imorgon drar jag och mamma till Tallin, då blir det inte någon bloggning på ett par dagar.


Lite bilder från dagen :


Av Erika - 28 juli 2008 12:54

Gooooood morgon!

En strålande dag i huvudstaden även idag, Fiiee och jag ska iväg och sola lite. Sedan blir det gamla stan och slutligen bio. Niice :)

Bilder kommer ikväll.


Av Erika - 27 juli 2008 17:24

En helt vanlig dag i Sthlm när Erkis och Fiiee är togehter.


Efter en slitsam shoppingtur, unnade vi oss lite Glarre.


När vi vart less på den vidriga hettan ute så vart det en utsökt middag här i Spånga. Och givetvis hamnade vi i paltkoma när vi hade ätit färdigt.


Sen blev det såklart dax för att posa framför kameran och visa upp dagens inköp. Fiiee inhandlade 2 långa linnen och ett halsband. Och jag en tröja och ett halsband.


Nu blir det lite Berts Dagbok,haha. Sen lite chrirre, lärre och en guldrulle.


Hejpa!

Av Erika - 27 juli 2008 06:57

God morgon.

Kl 08:11 går tåget till Sthlm, jag är så himla trött så förhoppningsvis kommer jag att sova hela vägen dit. Jag längtar till min Fiiee nu så det är obeskrivligt. Ska bli skönt att komma härifrån och få tänka på annat.


För det är just det, att tänka på något annat jag måste göra. Jag är rätt så nedstämnd nu, har en klump i magen och gråten i halsen.


Hej på er. 


Av Erika - 26 juli 2008 18:20

1 dag kvar, sen får jag äntligen träffa Fiiee :)


Hade otroligt roligt igår iaf, men idag har huvet fått lida för det.

Har varit ute på Slädaviken idag igen och bättrat på brännan lite, niice :)  Sen vart det käk på Bite Line och nu ska jag inta soffläge.

Tja.  

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards