Erikas Vardag

Alla inlägg under mars 2013

Av Erika - 31 mars 2013 21:05

Hemma hos familjen Lindholms(som jag har varit hos i några dagar i Stöde) står ett gammalt hus som de kallar byggninga. Jag och Emma var in i huset och kollade runt, jag älskar nämligen gamla hus. De har en sån fantastisk själ och mystik.

 

                 

Av Erika - 31 mars 2013 07:58

                 

Av Erika - 27 mars 2013 19:09

God kväll fina läsare. Ja nu är det redan kväll, vad dagarna går fort!

Vi har bara varit hemma idag. Lekt, busat och tagit en promenad. Vi fick även spontanbesök i eftermiddags av Ebbas faster med sambo, å vad Ebba vart glad :)


Nu sover vår lilla skatt så jag har tänt lite ljus och ska njuta av lite tv-tid. Nya säsongen av Arga Snickarn börjar ikväll kl 20 så det måste jag se :)

 


Vill tipsa er om Ikeas batteridrivna ljusslinga(kostar ca 30kr) perfekt till mörka ställen i sitt hem där ni inte har möjlighet att ha något lampa, eller kanske ha den på en skänk, i en vas eller var som :)

Jag har lagt en ljusslinga i vår hylla i källartrappen för där är det så mörkt annars!

 

Av Erika - 27 mars 2013 11:04

Hej finisar. Vilken fin dag vi har idag :) Vi är precis hemkomna från en promenad, hade hoppats att Ebba skulle somna men som ni ser på bilden så vart det inte så ;) 

Hoppas att ni får en fin dag, vi har en lunch/middag inplanerad med Emma och Novalie :-)

Av Erika - 26 mars 2013 20:07

I helgen som var så åkte jag, Ebba och min mamma ner till min älskade Faster Anita som bor i Falun. Sist jag träffade henne var jag 13-14 år!! Vi pratar i telefon nästan varje veckan, men att vi ses så pass sällan är ju egentligen skandal. Men det får lov att bli ändring på det nu! :)


Vi hade en supermysig helg med god mat, mycket prat och gamla minnen och historier. Vi tog även en stadsrunda så vi fick se hur Falun ser ut, vilken mysig stad! :)

         

Av Erika - 26 mars 2013 16:14

Ny tröja från Lindex. Gillar den roliga detaljen att det är öppet i ryggen :) Finns i färgerna rosa, beige och turkos och är nedsatt till 99 kr så skynda fynda! :D

   


Har äntligen börjat få lite längd på mitt hår med, loooove it!

 

Av Erika - 25 mars 2013 07:55

 


  • 2 små bissingar har börjat kika fram i underkäken.
  • Sover 3-4 lurar per dag.
  • Sover hela nätter.
  • Älskar mat! Burkmat går bort, det ska vara mammas hemlagade mat och det får inte mosas till puré..det ska vara bitar så hon får tugga :)
  • Har storlek 74/80 i kläder och storlek 5 på blöjor.
  • Springer runt som en tok  gåstolen, det är de bästa som finns tycker hon :)
  • Älskar fortfarande att bada.
  • Rullar runt från mage till rygg och vice versa konstant.
  • Älskar musikvideos, hon kan kika på det hur länge som hellst.
  • Är på gott humör hela dagarna, det är otroligt sällan hon gnäller eller gråter/skriker.
  • Beundrar sin mamma och pappa nåt så otroligt, hon tjuter av glädje när vi spexar och busar(vilket är mest hela tiden) ;)

Åååå vad vi älskar dig, bästa Ebba   

Av Erika - 19 mars 2013 19:48

Mina älskade hjärtan som älskar att busa, hela tiden :)

 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards