Erikas Vardag

Alla inlägg under april 2011

Av Erika - 29 april 2011 12:37

Grattis i förskott älskade Lily " Höna Böna" på din 3 års dag. Faster älskar dig   

      

Av Erika - 28 april 2011 12:07

Det vart en Frappe på lunchen idag med min kära kollega & vän Maria. Vi satt på torget och lapade sol och njöt av Frappen, sommarkänsla!

   


Fyndade en bikini igår på Cubus, ännu mer sommarkänsla :)

 


Vad ska ni göra på sista April? Vi ska fira tillsammans med Ida och Thomas i deras stuga. Det kommer att bli en toppenmysig dag och kväll med luftgevärsskytte, sällskapsspel, god mat, skratt och härliga pratstunder. Jag längtar!


Avslutar inlägget med en dagens:

 

T-shirt: Carlings

"kavajbyxor": Cubus

Hängslen: H&M

Armband: Ur & Penn


Av Erika - 26 april 2011 21:04

En Braskamin är nu inköpt och installerad i Vardagsrummet.

     

Av Erika - 23 april 2011 21:46

Hej alla fina läsare.

Tillbaka på Alnö och är nervös men förväntansfull inför morgondagen. Jag ska nämligen bli fotad imorgon av en fotograf, Elin Parment :)

Känns pirrigt just av den anledningen att jag inte har blivit fotad av någon professionell tidigare, hur ska jag kunna känna mig avslappnad? Men Elin verkar vara en suuuperduktig fotograf så jag är övertygad om att hon kommer få mig att släppa nervositeten.


Självklart ska ni få se bilderna när allt är klart och när jag har fått dem :)

Bilder från Stöde i helgen kommer under morgondagen.


Kram!

Av Erika - 21 april 2011 11:42

kl 16 checkar jag ut och blåser som sagt hem till Stöde som jag skrev i inlägget under. Göööött! :)


Bjuppar på en daaaaagens:

 

 

Baslinne: H&M

T-shirt: H&M

Jeans: Gina Tricot

Av Erika - 20 april 2011 20:15

Hi Sugarpies!

Var uppe på Gärdeberget igår och pumpade hagel. Jag skulle genomföra sista momentet på Hagelprovet: Lerduveskytte. Jag klarade det vilket känns superkul. Det är så Sjukt jä*la kul att skjuta och jag vill bara skjuta mer, mer, mer  :) Så till sommaren kommer jag nog vara stammis på skjutbanan känns det som. Nu är det bara Högviltsprovet kvar sedan har jag behörighet att jaga Allt. :)

 

I morgon efter jobbet blåser jag upp till Stöde och blir kvar där tills på lördag. Ska bli skönt att få andas lite lantluft och landa lite. Jag ska umgås med älskade Mamma i massor, träffa Emma, köra fyrhjuling och inviga de bara grusvägarna med joggingturer. Lovely!


Ska passa på att inviga mina nya träningskläder på gymmet imorgon och på joggingturerna i helgen, om det inte är för kallt dvs.

 

Nike Linne från Stadium


 

"Jogging-Tights" av märket Soc från Stadium


Jag återkommer på lördag, hörs :)

Av Erika - 18 april 2011 18:39

Hej Sötisar!

Är nyss hemkommen från en Prommis med min söta svägerska Karin. Härligt med promenader ute i friska luften med gott sällskap   


En av er bloggläsare önskade att jag ska skriva vart jag har köpt mina kläder när jag lägger Outfit bilder så givetvis ska jag börja göra det då :) Vi kan bränna av en dagens redan nu samt 2 från helgen: 


Today:

   

Jacka: Second Hand

Baslinne: H&M

Oversize tröja med dragsko: Vero Moda

Byxor: Super Sqin(super low waist//super tight) H&M

Tygskor: Skopunkten

Halsband: Åhléns

Armband: Ur & Penn


Helgens:

Skinnjacka: Cubus

T-shirt: Carlings

Jeans: märket Bondelid MQ

Sneakers: Converse



 

Jacka: Second Hand

Baslinne: H&M

Oversize tröja: Cubus

Byxor: H&M

Skor: Converse

Halsband: Åhléns

Armband: Frälsarkransen


Hoppas ni får en trevlig kväll. Kram från mig och min nya poolare som jag ser nästan varje morgon utanför köksfönstret :)

 

Av Erika - 17 april 2011 18:41

Jag och Ante åkte som sagt till Ånge igår eftermiddag, en liten Roadtrip va :)

   


Vi stannade först och käkade på Söderins ;) och sedan begav vi oss till kyrkogården. Jag planterade blommor på farmor, farfar och farbror Lennarts grav.


"Farbror" Jans grav fick sig också en blomma såklart! Kände sorg när jag kom dit, jag saknar dom allihopa(Lennart hann jag dock aldrig någonsin träffa), oändligt mycket vissa stunder! Farmors underbara skratt, när farfar spelade Munspel för oss och bjöd oss på wienerbröd och sockerdricka och det var väldigt viktigt att man skulle doppa wienerbrödet i sockerdrickan. och Farbror Jans bus och skämt, det var alltid lika roligt när man fyllde år. Han hittade alltid på någon tokpresent innan man fick den riktiga presenten. Ett år fick t.ex Davve en tom Kaviartub.

   


Sedan åkte vi förbi huset vi bodde i fram till tills jag var 4 år och det var sig likt! :)

 

Innan vi lämnade Ånge för denna gång köpte vi med oss en kaffe från Shell såklart.

 


Det finns ju inte sådär supermycket att se i Ånge men det var en förjäkla rolig tripp ändå med mycket skratt och härj, som vanligt när jag och Ante är i farten :)

      

 

Du och jag Ante, det spelar ingen roll vad vi gör eller vart vi är så har vi Alltid roligt! :)


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards