Erikas Vardag

Alla inlägg under februari 2009

Av Erika - 28 februari 2009 17:41

Hej alla läsare,

Jag är en tråkig bloggerska nu jag vet, förlåt..men jag kommer snart på fötter igen!


Det blir en lugn lördagkväll för oss i alla fall, vi skall strax till Tesse och Steffe på middag, det ska bli myys!


Hoppas att ni alla får en härlig Lördag!

Kram.

Av Erika - 26 februari 2009 20:27

Mer bilder från Vemmis:

Av Erika - 25 februari 2009 18:29

Det är mycket som hänt under de senaste 5 dagarna därav är jag inte så flitig här. Efter dessa dagar känner mig verkligen som ett vrak..känner inte mycket livsglädje just nu precis.

 

Men som alltid så återhämtar jag mig efter ett tag och går då starkare framåt. 

 

Chrille är hemma i Övik, han åkte i måndags. Är han inte i Norge så är han här hos mig, så jag förstår att han vill hem ett tag. Men han kommer till Sundsvall i morgon igen och jag längtar!

<3

Av Erika - 24 februari 2009 17:35

Här kommer några bilder ifrån fjällresan:

Av Erika - 22 februari 2009 16:18

Vilka underbara dagar vi haft och så härligt att få åka bräda varje dag :)

Orkar dock inte ladda upp några bilder idag, förlåt..men imorgon skall jag göra det. Så återkom i morgon så ska ni få se några härliga fjällbilder :) 

 

Love you C <3

Av Erika - 18 februari 2009 21:22

Äntligen är gosen min här!! Han hade köpt en överraskning till mig, vet ni vad det var? en sprojlans ny digitalkamera!!!! Gissa om jag höll på att tuppa av, han skämmer bort mig så det inte är klokt! TUSEN Tack iaf älskling :)


Imorgon bitti drar vi till Vemmis(vemdalen) och kommer hem på söndag, så glöm inte bort mig! För på söndagkväll kommer jag dela med mig av bilder här från vårt äventyr :) 


Kram till er alla!

Av Erika - 17 februari 2009 21:05

I morgon får jag äntligen träffa min andra hälft!

I 2 ½ vecka har vi varit ifrån varandra och det har såklart varit otroligt tufft, men vårt förhållande växer sig starkare för varje gång så man ser även något positivt ur det här.


Nu har vi 2 underbara veckor framför oss tillsammans och vi börjar med att åka till Vemdalen på Torsdag och stannar där tills på Söndag. Bara Chrille och jag, mys!


Det finns en låt, som beskriver precis hur jag känner. Min rubrik till det här inlägget är taget ur låten. Den här låten är till dig Min Chrille <3




Av Erika - 15 februari 2009 20:41

Jag har haft en underbar helg!!

När jag hem till Stöde i fredags avnjöt vi en god middag med ett glas vin och sedan hade jag och mamma en liten filmkväll tillsammans :)


På lördan när jag vaknade klev jag ut på verandan och möttes av det här:

 

Strålande sol, underbart väder! Vi åt frulle tillsammans och sedan åkte jag och mamma fram på Byn så jag kunde köpa en alla <3 -ans dag present till Mormor och Morfar. Så åkte vi och överlämnade presenten och drack lite kaffe. 


På eftermiddan tog jag och mamma en lååång prommis, åå så härligt det var :) 


Sen åkte vi(jag, mamma och Kent) till pizzan och käkade. 

På kvällskvisten åkte jag hem till Emma och hennes föräldrar och hälsade på. Det var så roligt att få spendera några timmar med Emmis, har saknat henne så mycket!


Idag har jag och Mamma varit i Ånge, vi åkte till Farmor och Farfars grav, åt en bit mat på Station och sedan åkte vi och tittade på huset som vi bodde i när vi var Ångebor. Å vad jag är glad att vi flyttade från Ånge! Gillar inte den byn alls längre.. :S

Kom hem till stan för en stund sedan, så snart blir det bingen. 


Tack älskade mamma för dessa dagar, med dig har jag alltid roligt och vi skrattar så mycket tillsammans. Du är den bästa i hela världen!



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards