Erikas Vardag

Alla inlägg under december 2008

Av Erika - 31 december 2008 15:30

Nu ska ni få se min outfit jag ska ha ikväll :)


Det tar tid att göra iordning sig om man heter Erika, tuppera hår är ett jäkla jobb och så ser man crazy ut :P


Örhängen + halsband



Och så det bästa, Erikas nyårsblåsa :) Gott Nytt År allihopa!!




Av Erika - 30 december 2008 11:55

Fick en Avi hem imorse att jag skulle hämta ut ett paket:

 

Tack älskade Sofie för den jättefina födelsedagspresenten :) 


Blir en sväng ner på stan idag, jag måste inhandla strumpbyxor och lite småplock till Nyår. Vi firar Nyår ute på Ön hos Andreas & Karin tillsammans med David & Marina + fam samt en drös med vänner till Karin. Det ska bli trevligt :)

Vart ska ni fira Nyår? 

Av Erika - 29 december 2008 19:04

Det har varit en seg dag. Vi har städat här hemma och varit ut på IKEA en sväng.

Nu blir det filmtittning hela kvällen, återkommer imorgon.

Byee 

Av Erika - 27 december 2008 17:20



Äntligen har jag fått träffa min Soulmate igen!! Hade en fikadejt med Fiiee idag på Waynes, lovely!


Vi hann med en runda på stan också och lite tok som vanligt när vi är med varandra :)



Tack för idag min älskade Sofie!!!


Om några timmar ska jag och Chrille iväg på fest hem till Teres och Stefan, det blir lite folk från jobbet så det ska bli skoj :)

På återseende i morgon!


Av Erika - 26 december 2008 18:59

Små Calvin Klein parfymer


En Micro och ett pimpelspö.


En Theburk 


 

Ostbricka med 2 knivar och en osthyvel 


En träkåsa, så otroligt fin!!!


Presentkort på Ikea 


Thunderamössa och handskar. 


En svart väst.


 

Fina klappar va? :) Men bäst av allt var sällskapet!! :) 

Nu ska jag och Chrille göra varma mackor och kika på film.

Hej på er :) 

Av Erika - 26 december 2008 10:44

Chrille och jag hade en jättemysig kväll igår. Vi var hemma hos Ante och Kakan :) Vi åt hamburgare och sedan såg grabbarna på film. Jag och Kakan satt uppe och kollade på bönderna, sedan pratade vi mest. Vi kan prata om allt hon och jag. <3

 

Nu blir det en stadsrunda med älsklingen. Ikväll lägger jag upp bilder här på de fina julisarna jag fick, så håll utkik :)  

Av Erika - 25 december 2008 17:00

Juldagen hemma hos Mammsen.

Av Erika - 25 december 2008 09:26

Snart ska vi åka hem till Stöde och fira Jul med älskade mamma :) Bilder kommer säkert ikväll.

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards