Erikas Vardag

Alla inlägg under februari 2008

Av Erika - 29 februari 2008 07:59

Det känns väl inte lika skönt att det är Fredag idag som det alltid brukar göra annars. Beordrad övertid i morgon 9-16 och jag är allt annat än glad. Det betyder alltså att: Jobba 6 dagar, ledig en, jobba 5. Fy f*n!


På Söndag blir det Ikea med min Söta K iaf, det ser jag fram emot.


Jag bjuder denna Fredag på en dagens. Fredag= kjol eller klänning såklart. Helkroppsbilden är mörk, så ni ser kanske inte riktigt hur klänningen ser ut. Äsch. 





Av Erika - 28 februari 2008 15:40

http://www.heavensbox.com/


Där finns massor av härliga hudkrämer, spaprodukter mm för rimliga priser.

Av Erika - 28 februari 2008 11:13

Mår bättre idag, Halleluja!!


Åkte med Krille imorse så jag kunde träna innan jobbet, skööönt var det. En promenad med Fia blir det ikväll också och det ska bli trevligt! Det var ju ett tag sedan bara hon och jag umgicks.


Kär, kär, kär är jag..men det visste ni väl redan ;)  Finns det något underbarare än att vara kär, att ha någon att dela sin vardag med, att få vakna upp varje morgon med den du bryr dig om mest och att få känna dig omtyckt vareviga dag? Jag har svårt att tro det.


Krille <3



Av Erika - 27 februari 2008 12:23

Har haft alltför många dåliga dagar den senaste tiden och tyvärr även idag. Hade jag inte haft underbara Krille som muntrar upp mig vet jag inte hur det hade gått.

Jag måste göra något åt saken.


Var på ett Core-pass imorse och sprang på löpbandet igår. Kanske en promenad ikväll? det flyter på iaf.

Direkt efter jobbet blir det solning iaf och kanske lite shopping? Skulle vilja unna mig nåt fint.


Tjarå!

Av Erika - 26 februari 2008 08:05

Ja en liten bild på mig och min nya frippa. Orkade inte ta någon seriös bild som ni kanske ser. Skitbild, man ser inte ens slingorna, men det kommer väl fler bilder framöver.

Jag måste väl numer stämpla mig som brunett då?

Av Erika - 25 februari 2008 19:45

Håret blev bra, lite mörkare än vad jag väntat mig men det duger :O)

Fick inte till någon bra bild, så ni får hålla ut tills imorgon.



Tjarå! 

Av Erika - 25 februari 2008 06:59

Sitter på jobbet och försöker hålla ögonen öppna, det är svårt. Jag är vidrigt trött idag, vill hem och sooova!


Ska till Frissan kl 16 idag, ska bli fin i barret. Före och efterbilder läggs upp här ikväll.


Ciao!

Av Erika - 23 februari 2008 21:26

Mysig middag i Stöde med mycket Fernet och Famous för Krille och Kent.

Nu är Krille på G men inte jag. Vi ska strax bege oss till Krilles kompis + flickvän.


Våra Outfits för ikväll:


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards