Erikas Vardag

Alla inlägg under december 2011

Av Erika - 27 december 2011 18:18

Vi hade en supermysig Julafton hemma hos oss i huset med mina 2 bröder + fam samt mamma och Kent. Nu är det nästan ett helt år kvar till nästa och det känns skönt på nåt vis. Här kommer bilder från vår Julafton:

                               

Av Erika - 18 december 2011 10:07

Mindre än 1 vecka kvar till Julafton. Tiden bara flyger iväg, det var ju nyss sommar och semester?

I år firar vi jul här hemma i huset med mamma & Kent samt bröderna + familjer och det ser jag verkligen fram emot. Kommer nog att vara full rulle hela dagen med 5st förväntansfulla barn, men det är ju det julen handlar om :)

 

Granen är klädd, klapparna är köpta. Låt julen komma :)

Av Erika - 15 december 2011 11:38

Förlåt mig fina bloggläsare för att jag är urusel att uppdatera bloggen just nu. Jag kommer igen snart, var så säker :)

Av Erika - 7 december 2011 12:52

Usch vilka problem jag har haft med vinterkängor. Ett par rejäla(trodde jag) Helly Hansen inhandlades. Använde dom en gång och skinnet sprack sönder överallt. Fick byta dem mot ett par likadana som jag behandlade med vax och spray, använde de 2ggr och samma sak: skinnet sprack sönder.


Så nu var jag in på Scorett igen och fick byta. Så nu tog jag ett par Timbalands med helt annat material motför Helly hansen kängorna. Måtte dessa hålla? 




   


I vilket fall vill jag bara lyfta fram att personalen på Scorett inne i stan kan det där med service. De har varit medgörlig från start, annars brukar det alltid bli tjaffs vid reklamationer tycker jag, speciellt om man  reklamerar 2 ggr. Jag är supernöjd och kommer absolut att handla på Scorett inne i stan igen ! :)

Av Erika - 4 december 2011 17:53

Idag var jag ut till Vindhem och fotade mina kollegor Elin och Ida + syskon. Superkul var det :) Solen samt blåsten ställde till det lite väl bara men det vart ändå en hel del fina bilder. Hoppas att Elin, Ida med syskon också tycker det bara..

Här kommer några smakprov.

             

Av Erika - 3 december 2011 18:54

Eric Saade med brorssonen Alex idag. Aldrig mer säger jag :P Alex var superduktig och stod vid mig hela tiden men alltså vilket KAOS! Folk överallt.


    

Brasan är tänd, mystofflor, mysbyxor och modotröjan är på, håret uppsatt och nu kom fina Elin Landell och knackade på dörren. Då blir det nog Så mycket bättre för oss :)


 


Trevlig lördag allihop.

Av Erika - 1 december 2011 19:38

Det har varit en tung vecka just av den anledningen att jag har varit obeskrivligt trött vareviga dag :( Så det ska bli riktigt skönt med helg snart. Har iofs fullt upp hela helgen men sovmorgon kommer jag att kunna ta iaf.


Imorgon väntar en lunch med min käre vän Ante och efter jobbet blir det middagslagning och Idolmys med Anna och Ein, tror det kommer att bli en toppenfredag!

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards