Erikas Vardag

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Erika - 11 april 2010 17:07

Har haft en lovely helg, trots att jag saknar mitt hjärta så mycket. Jag har varit uppe med tuppen både lördag och söndag och morgonpromenader har det blivit  i dagarna två :) har umgåtts med familj och vänner, kunde inte bli bättre :)


På lördag eftermiddag kom Ante och Lillemor hit på besök, vart dock kortvarigt då Ante fick ett rejält migränanfall :(

Senare på kvällen åkte jag och hälsade på älskade Evan! Vi tog en prommis i Haga med hennes fina vovvsing Nova och sedan vart det gofika(fruktsallad med vaniljkesella och kaffe) hemma i Eva och Peters läga.

   

Tack Evan för en mysig kväll!


Idag var jag ut på ön en sväng på förmiddan, det var tänkt att jag skulle tvätta bilen hos Ante och Kakan. Men jag orkade inte, istället blev det lunch, fika och lite bus med Kidsen.

  

      

Jag och tjejerna busar :)

    


Sedan plockade jag upp Ante i stan, vi tog med oss en kaffetermos och åkte ner till Hamnen och jäste i solen, gryymt nice!

  

  

  

  

Vi drog hem till Lillemor en sväng efter det och hälsade på, sedan drog vi hem till mig och degade här i soffan alla 3.


Tack nära och kära för en underbar helg!



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards