Erikas Vardag

Alla inlägg den 4 augusti 2007

Av Erika - 4 augusti 2007 19:43

Yes, nu är jag tillbaka i stan igen. Orkade inte gå på någon marknad ikväll så jag åkte hem.

Var på Stödemarknad igårkväll en sväng och jag fick se en människa där som inte har något där att göra. När jag såg honom stannade mitt hjärta, jag blev rädd igen. Att se honom får mig att må illa! Han förstörde hela min kväll genom att bara vara där.


Idag har det varit en bra dag. David, Marina och Alex kom hem till Mami imorse. Jag och Marina tog en lång promenix, sedan drog Marina, Mami och Alex på Stödemarknad.  Jag och bror drog upp till Gransjön till skjutbanan och sköt lerduvor, det var riktigt roligt. Det var David som sköt mest, jag är så ovan men det var kul iaf :)


Sedan när vi kom hem till Tjärnberget igen så gick jag och bror ut på upptäcksfärd i skogen. Davve hittade några trähjul han ska ta upp till stugan.

Efter det vart det grillat och sen lite efterrätt :)

Dagen har varit lyckad!


Nu ska jag ta en dusch och sen har jag inte en aning om vad som händer. Det lär väl bli en film eller nåt.


Lite bilder från idag:


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards