Erikas Vardag

Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av Erika - 14 augusti 2007 23:33

Nu har jag hämtat bilen i Stöde. Skööönt. Om det blir finväder imorgon drar jag nog ut på Alnö och badar, men först blir det ett morgonpass på gymmet!


Ska lägga mig isängen nu och läsa en bok jag börjat läsa. Odjuret, Mamma lånade den av Cookie men jag började läsa den för mamma hade inte läst ut sin bok hon börjat på. Den är jäkligt bra iaf.


Föresten, besök Gaffla <--- bli medlem där och lägg upp nyheter, musikvideos, coola bilder eller vad ni nu vill att andra ska ta del av. Sidan är skapat av Bror Andreas och Chrille.


Sleep tight!

Av Erika - 14 augusti 2007 17:22

Har varit och handlat så jag har nyss fyllt kylskåpet med kyckling, broccoli, bönor och andra goda nyttigheter :D Great! 

 

Får förmodligen lift med KG hem till Stöde så jag kan hämta bilen. Funderar på att dra upp till Davve och Marina imorgon..dom är i sin stuga. Skulle ju vara mysigt att få umgås med dom lite :D

 

Av Erika - 14 augusti 2007 15:11

Nyss hemkommen ifrån Kubenbadet. Jag har legat och stekt där halva dagen och läst en bra bok. Äntligen börjar jag blir brun!:)


Är lite orkeslös nu så jag tar mig inte för någonting. Ska dock försöka piggna på mig och dra en repa på gymmet lite senare, sedan ska jag försöka ta mig till Stöde så jag kan låna mammas bil.


Imorgon blir det en after work med mina gamla kollegor, ska bli gött att få skratta och ha roligt med dom brudarna igen :)


Tjarå! 



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards