Erikas Vardag

Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av Erika - 19 augusti 2007 20:55

Jag älskar skopunkten

Ta 3par skor, betala för 2par!!


Blir en beställning när löningen kommer tror jag. Roligt med lite nya stövlar när hösten kommer.

Av Erika - 19 augusti 2007 19:04

Nyss hemkommen ifrån gymmet, jiiiiiisses vad jag är mör i kroppen nu. Ökade i vikter på stången idag och det känns nu vill jag lova.


På vägen hem svängde jag in på ica och köpte färsk annanas, me like!! Så nu sitter jag och mummsar i mig det :) 


Ångestfyllt att börja arbeta igen imorgon...


Hejpa! 

Av Erika - 19 augusti 2007 15:10

Nyss hemkommen ifrån Sidsjön.

Min jäkla ansträngningsastma visade sitt ansikte när jag började jogga..trodde den vuxit bort..men icke! Så jag fick köra intervallträning för att det skulle gå. Jogga-gå, jogga-gå..men det gick likabra det också :)


Till veckan ska jag prova mig på lite nya pass, tänkte köra ett spinningpass, bodybalance och boxning..jag måste börja köra lite olika..det blir lite trist i längden att bara köra Pump och gym.


Ikväll kommer Elina hem, weeeeee! Gud så jag saknat henne, det har näst intill varit fruktansvärt denna vecka då hon varit bortrest!

Imorgon börjar jag jobba igen...kuuul, not! Skulle lättsamt kunna ha 2 semesterveckor till.


Nä, nu ska jag laga lite mat sedan blir det ett pumppass.


Lite mer bilder sen Gotlandsresan:




Av Erika - 19 augusti 2007 02:13

Kvällen slutade inte alls som jag tänkt mig men roligt har jag haft :)

Åkte och hälsade på Moster Kerstin + fam vid 17 tiden, blev kvar där ett tag och när jag skulle åka hem frågade Kerstin om jag ville följa med henne till hennes tjejkompis på tjejkväll..jag tänkte varför inte :)


Det var hur trevligt som helst, vi åt jättegod mat, badade i vildmarksbad, skjöt med luftgevär och surrade massa strunt. Men vid halv 2 kastade jag in handduken och åkte hem. skjutsade hem Kerstin först.


Nu är det dags för sängen, skönt med en nykter helg och fler sådana blir det här framöver!


Imorgon ska jag åka upp till Sidsjön och jogga några varv, sedan blir det Bodypump samt en tripp ut till Ikea om det hinns med.


Natti Natti! 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards