Erikas Vardag

Alla inlägg under augusti 2007

Av Erika - 24 augusti 2007 07:59

Yes, äntligen Fredag!

Gud så jag ska mysa och ta det lugnt i helgen. Jag kör stenhårt på att inte dricka alkohol på ett tag!


Efter jobbet ska jag strosa runt på stan och försöka hitta någon födelsedagspresent åt lill Alex och en avskedspresent till Emma.S Hoppas jag hittar nåt!


Är så grymt less på idioterna som lever om utanför min lägenhet om nätterna. Jag har sovit ca 5 timmar inatt pga av dom, hur pigg tror ni jag var när klockan ringde i morse? fiii fasen.


Nu ska jag trycka in en Onico och sörpla blaskkaffe!



Dagens Outfit:

Av Erika - 23 augusti 2007 21:40

Snart så blir det köksrenovering, så som jag längtat! Hoppas det finns någon som kan hjälpa mig bara :)


Det har varit en bra dag idag, det har gått bra på jobbet, det gick bra på gymmet och jag har tagit en lång och rofylld långprommis. 

Snart dags för sängen!


Tjarå! 


Av Erika - 23 augusti 2007 12:33

Jag höll på att glömma dagens outfit ju:


Av Erika - 23 augusti 2007 06:36

Idag fyller min älskade brorsson Alex 2år, Grattis lillklumpen :)

På lördag firar vi dig med tårta och presenter!

Tänk vad tiden går fort, tyckte nyss att Alex var nyfödd..

Han är så fin, lilla Alex :)


Alex, ca 1år:



Av Erika - 22 augusti 2007 20:49

Och den försvinner lika fort som man får den. Räkningar tycker det är kul att göra en fattig.


Fikat med Fia var som förväntat, vi har alltid en del att prata och skratta om.


Har ont i magen, och det är blaskkaffet på jobbet som är boven. Är egentligen ingen kaffedrickare, men på jobbet envisas jag alltid med att dricka det där rövkaffet som smakar som en gammal disktrasa luktar. 


Jag är förvånad att jag kan stå på mina ben idag. Men spinningen gav mig inte en sån hiskelig träningsvärk som jag hade förväntat mig.


Nä men va fan, här sitter jag som en idiot, jag måste ju ut på en långpromenad nu!

Hejpa! 

Av Erika - 22 augusti 2007 13:03

Jag är inte upplagd för att jobba till 18 idag, vill hem nu..kommer kännas tungt när man ser typ hela bygget gå hem kl 16 och då vet jag att jag har 2 timmar kvar 'suck'


Blir en fika på Coffee House med Fia efter jobbet idag. Längesen jag hade en pratstund med henne nu så det ska bli roligt att ses igen.


Nä, en Onico och lite blaskkaffe på det här så är jag fit for fight!

Av Erika - 21 augusti 2007 22:36

Efter att jag varit och spinnat i en timme på Steppan så knallade jag hem till Elina.

Hon kockade för fulla muggar. Torregryta med potatis stod på menyn.

-Mums, sa jag.

-Nyttigt, sa Elina.

 Torre är ett annat ord för Torsk, det är Elinas påfund.


Vi bestämde oss sedan fär att hjula iväg bort till Videomix för att hyra film. Vi hade svårt att bestämma vilka kläder vi skulle ha på oss, så vi kom iväg sent till videomix. Klä upp sig för att gå iväg och hyra film, vi kanske bevisade just då att tjejer är rätt ytliga ändå.

 Iaf så hyrde vi den Svarta Dhalian..jag förstår inte varför folk tycker att den filmen är bra.


Jag är galet trött nu, nati natti!

Av Erika - 21 augusti 2007 14:39

Weee, vi fick nyss gratis glass på jobbet av kocken, Niiice :)

Snart är denna arbetsdag avklarad också, har vart en del jobbiga ärenden än så länge så jag är lite halvmatt just nu.


Inte många timmar kvar tills jag får träffa min Elina, jag längtar! 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards