Erikas Vardag

Alla inlägg under augusti 2007

Av Erika - 28 augusti 2007 20:02

Har pillat lite med min facebook nu, facebook är roligt men det är aldeles för mycket plotter tycker jag..det måste bli mer stilrent!


Var på en välbehövlig långprommis förut, skönt att få rensa tankarna. Har så mycket som cirkulerar i huvet just nu och det är så mycket som behöver göras..ja usch!


På lördag är det 5:års jubileum med min gamla grundskoleklass. Det ska bli otroligt roligt att träffa alla igen och jag har tagit på mig att vara "lekledare" på festen...det passar mig aldeles utmärkt de ;D Blir nog nyktert för mig om jag känner mig såhär på lördag också..


Takida - Handlake Village 

Av Erika - 27 augusti 2007 20:04

Äckliga feber, den kommer smygandes..gud så slut jag varit idag.

Hängig, trött, ont i kroppen...skit.

Får se om febern tagit över mig fullständigt imorgon, då blir det inge jobb :S


Mellis ska flytta till Sthlm för att han fått jobb på Skandia där och det känns rent ut sagt förjävligt! Vem ska jag nu fika med på rasterna och vem ska jag ha roligt med på jobbet? det kommer bli så tomt utan honom. Började böla förut när jag tänkte på att han ska sluta..jag måste fan rycka upp mig..livet går inte under bara för det ju.


Kökrenoveringen startar inom kort, äntligen. Kommer inhandla allt utom stommar och luckor till veckan. Stommar och luckorna kommer inhandlas nästa vecka.


Denna typ av lucka ska jag ha.

Ståt:




Av Erika - 26 augusti 2007 20:38

Jag är allt annat än tillfredsställd över att just nu både må psykiskt och fysiskt dåligt. Kroppen är i obalans. Den efterlängtade långprommisen fick avbrytas efter drygt 500meter eftersom illamåendet höll på att driva mig till tårar.

En influensa försöker tappert knäcka mig..



Tända doftljus, tjocksockar, kofta och kvällsro örtte kan möjligtvis få mig att må lite bättre, jag ger det en chans. 


Av Erika - 26 augusti 2007 13:49

Avskedsmiddagen var trots allt trevlig, det var fruktansvärt roligt att träffa Malla igen. När Emma släppte av mig utanför min dörr vart det dock(som förväntat) jobbigt, ångest över att vi inte alls kommer ses lika ofta. Tårarna kom utan förvarning, så jag flydde in i min lägenhet fort, ville inte visa mig sårbar.Det kommer kännas tomt utan henne här.


Jag behövde min dagliga dos av "Elina-tid" idag, så jag satte mig på bussen som tog mig ner till stan. Jag köpte vackra liljor till Elina. Elina är värd vackra liljor. Vi kanske hyr en film sedan, om inte Fina Elina åker hem till Stöde.


Jag känner mig Low, mår inte bra. Klarar inte av att glida in i depression åter igen. Jag gör allt nu för att klara mig från det. Det ska nog gå bra..


Elina skänkte mig sina bästa "gåbortsovshorts" igår, jag vart glad men kunde inte hjälpa att jag skrattade åt dom. Det fanns ingen snyggvarning över dom(som ni ser på bilden). Dom var skön och det är väl huvudsaken. Man ska inte vara snygg när man sover.



Av Erika - 25 augusti 2007 16:15

Nu börjar avskedsmiddagen att närma sig och det är med en klump i magen jag kommer att gå dit. Hatar avsked, vill inte att Emma ska flytta.


Bjuder på några bilder sen igårkväll :) 

Av Erika - 24 augusti 2007 22:10

Jag kan härmed meddela att jag ska ut!!!

Jag har dock bara smuttat lite rödvin så jag är allt annat än onykter. Ska bli intressant och se om jag faller för grupptrycket eller om jag förblir nykter.

Om jag går "all in" skyller jag på att höstdepressionen kommer smygandas vilket innebär att den påverkar min förmåga att försöka vara förnuftig :P   

Av Erika - 24 augusti 2007 19:09

Äter min goda älgskavswook, dricker ett glas rött och chillar till Amy Winehouse, det kan inte bli bättre.


Snart kommer Sofia, vi ska sitta på balkongen med tända ljus och snacka skit. Sofia ska sörpla rosévin och jag smutta på mitt rödvin. Och notera, jag ska inte bli berusad!


Trevlig helg alla, det ska jag ha! 


Av Erika - 24 augusti 2007 12:33

Moster Kerstin är en slående favorit.

med sin skruvade men dock så roande humor, sin kreativitet och sitt galna skratt får hon till och med en döende att le.

Jag skrattade tills tårarna rann när jag lyssnade av mitt mobilsvar. Moster Kerstin gör mig glad, moster Kerstin och hennes familj gör mig glad.

Dom är helt enkelt underbara.

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards