Erikas Vardag

Alla inlägg under augusti 2007

Av Erika - 17 augusti 2007 22:30

Nu är det fullt med bilder på bloggen..jag har laddat upp 100 bilder :( *suuurt* Kan iofs skicka ett dyrt sms så kan jag lägga upp 100 bilder till. Någon som vet om man inte kan få möjlighet att ladda upp fler bilder här..fast gratis?:)


Av Erika - 17 augusti 2007 16:04

Har hunnit med en del idag.

Jag tog en morgonprommis innan frukost, jag har städat, tvättat, gått en sväng på stan, varit på gymmet och tränat och har nyss lagt i färg i håret.


Blir som sagt ingen Afterwork för mig, orkar inte och har ingen lust.

Jag hyr nog en film istället och myser till det här hemma.


Tjoo! 

Av Erika - 17 augusti 2007 11:00

Har fått en utmaning från Lövan.
* Först regler, sen fakta/vanor.
* Bloggaren skriver ner åtta fakta/vanor om sig själv.
* Den som blivit tagged/utmanad skriver en egen bloggpost om sina åtta vanor/fakta & skriver in dessa regler.
* I slutet av bloggen väljer du ut åtta personer som du utmanar & skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar i deras bloggar så att dom vet att dom blivit utmanade & bör läsa din blogg.


Fakta/vanor


1. Jag har Städmani, när jag blir riktigt manisk så städar jag minst en gång om dagen.


2. Jag älskar att gå på långpromenader. Jag rensar tankarna och blir lugn när jag promenerar.


3.Doftljus är det bästa som finns. Ger någon mig ett doftljus i present  t.ex blir jag helt överlycklig.


4. Jag älskar att få folk att skratta..jag skojjar och skämtar tills jag fått de andra att skratta tills de nästan kissar på sig.


5. Jag saknar fotbollen. Jag spelade fotboll som "ung" och det var det bästa jag visste..jag slutade pga dåligt ledarskap i vårt lag och nu saknar jag att lira som f*n.


6. Jag är en hejjare på att spela Fiol.


7. Jag är sjukligt åkrädd. Och det spelar ingen roll om jag åker bil, flyg, buss,tåg eller båt så är jag lika livrädd ändå. 


8. Jag är duktig på att laga mat ochdet har jag min mamma att tacka för.


Jag utmanar: Fiiee, Fia, Veronica, Johanna , Angelica, Nikita, Sandra, Camilla. 

Av Erika - 16 augusti 2007 15:23

Har nu piggnat på mig lite sen jag tog en promenad för att hämta bilen.

Har nyss käkat mat och Sojfi har varit här en sväng och hälsat på.


Jag har sagt det förut, jag vet det men nu säger jag det igen.

Jag tänker inte festa på väldigt länge nu..det är så jävla onödigt. Är less på att festa. Så nu ska jag verkligen inte dricka på ett bra tag!!

Jag har dock en del fester framför mig, men då ska jag endast dricka Cola :D

Tror därför att jag skippar afterworken med jobbet imorgon..


Nu ska jag bege mig till Bror Davve, Marina och Alex :) Vi ska se på film och äta massa gotta :)



Av Erika - 16 augusti 2007 12:37

Idag mår jag inte bäst.


Det var trevligt igår, men sedan splittrades alla och då var det inte lika trevligt längre. Jag åkte hem nån gång vid 01, lagade lite mat, tog en Resorb sen vart det sängen.

Och inte fan mår jag bra idag, Resorb är ju bara skit!


Nu ska jag försöka rycka upp mig, gå in till stan och hämta bilen sen drar jag nog till Davve och Marina.


Hejpa! 

Av Erika - 15 augusti 2007 15:18

Nu är jag klar för Afterwork, ska till mitt gamla jobb och möta upp brudarna strax :)

Köpte en jättefin klänning på Gina som blir min festblåsa för ikväll :P

Kameran är med så det kommer nog komma upp bilder här från ikväll inom kort :D

 

 

Vi ses ute i vimmlet! 

Av Erika - 15 augusti 2007 12:40

Har nyss kommit hem ifrån Fläsian. Låg där i drygt en timme sen stod jag inte ut längre för det blåste nå jävulst.

Ska strax börna ner till stan och hitta nåt fint som jag kan ha på mig ikväll på Afterworken :) 


Och på Fredag ska jag på Afterwork med mitt arbetsteam från jobbet, lovely! 



Av Erika - 14 augusti 2007 23:33

Nu har jag hämtat bilen i Stöde. Skööönt. Om det blir finväder imorgon drar jag nog ut på Alnö och badar, men först blir det ett morgonpass på gymmet!


Ska lägga mig isängen nu och läsa en bok jag börjat läsa. Odjuret, Mamma lånade den av Cookie men jag började läsa den för mamma hade inte läst ut sin bok hon börjat på. Den är jäkligt bra iaf.


Föresten, besök Gaffla <--- bli medlem där och lägg upp nyheter, musikvideos, coola bilder eller vad ni nu vill att andra ska ta del av. Sidan är skapat av Bror Andreas och Chrille.


Sleep tight!

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards