Erikas Vardag

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Erika - 10 februari 2011 07:53

God morgon söta ni.

Idag har jag ont i kroppen ska ni veta, men fan vad skönt ändå! :) Karateträningen igår var överlägset bra! Det var bara jag, Lasse(reserv tränare) och en kille till som tränade och det var ett hårt men bra tempo genom hela träningen. Svetten rann, benen darrade och flåset var på max..lovely! Min Mawashi Geri börjar sitta bättre nu också tack vare Lasses träningsupplägg igår.

  

Ja jag ser pigg ut idag va? :P men jag är verkligen totalt jävla sliten pga extremt dåligt med sömn, sjukt mycket på jobbet och mycket träning. Men det är bara att bita ihop! Idag på lunchen ska jag faktiskt ta mig ifrån jobbet en timme för ett Gympas , jag tänkte mörda axlarna lite idag! Så vila får jag göra till helgen :)


Igår mötte jag upp Emma och hennes bedårande dotter Novalie på Charm för en lunch btw. Otroligt härligt att träffa dem igen, jag önskar bara att de kunde flytta hem till Norrland igen!

   

Tack för igår Emma och Novalie   


På återseende sötisar!  


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards