Erikas Vardag

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Erika - 3 februari 2011 12:04

Herregud vad veckorna går fort, jag hinner inte med mig! Ge mig mer tid någon. Nu när jag ska börja styrketräna igen också så vet jag absolut inte hur tiden kommer att räcka till, men det kommer väl att gå ihop på nåt vis :)


Karateträningen igår var väldigt givande. Vi körde mestadels parteknik och det gillar jag. Då får man chans att fila på tekniken i blockeringarna, sparkarna och slagen lite extra. Har känningar i ljumskarna idag och fötterna börjar bli sig lik, dvs skinnflådd under tårna och trampdyna och blånander på ovansida..karatefötter mao ;) träningsvärk har jag också men det är ingenting att orda om, det gillar jag :)


Ikväll vankas det jägarutbildning, ska bli gött när det teoretiska är klart så man får börja skjuta lite :)

På återseende/Erkis




Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards