Erikas Vardag

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Erika - 20 februari 2011 18:59

Den här veckan har varit jääävligt tung. Men jag har varit i gott mod trots att det har varit obeskrivligt hektiskt och smått kaotiskt på jobbet. Sedan alla träningar och markskötseln här hemma på det sög verkligen all energi ur mig. Men jag har verkligen försökt att vila upp mig i helgen(bortsett från att jag har tränat även i helgen då) och jag känner mig något mer utvilad nu och har fått tillbaka en liten gnutta energi.


Jag var och hälsade på brorsan, Marina och barnen igår och de älskade små liven kan verkligen få en på bra humör.

       


Barns skratt är oslagbart, det finns ingenting bättre! Jag lyckades fånga lite hjärligt skratt från Alex och Lily på film igår. Söta, underbara ni <3


Ha en bra söndagskväll allihopa, det ska även jag försöka att ha.

Kram/Erkis

   

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards