Erikas Vardag

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Erika - 25 februari 2011 16:06

Snart helg..snart snart snart.

Åker hem till ett tomt hus, klär om till träningskläder, åker till gymmet och springer på bandet..fort och länge till Volbeats fängslande texter. Åker hem, duschar länge och alldeles för varmt, hoppar i mysbyxorna och tjocksockarna, slänger mig i soffan och slötittar på en dålig film. Inser att klockan drar iväg, borstar tänderna, bäddar upp, lägger mig i en tom och kall säng, funderar, vrider och vänder tills jag tillslut somnar.


Det kommer att bli min fredagkväll. Roligare än så blir det inte.

Morgondagen däremot kommer att bli helt annorlunda. Vad skulle man göra utan sina nära?


     

Grå idag, både på utsida och insida. Men det ska bli ändring på det. You better shape up Erika.


Hold back your fears you're more than home
Could it be that the tears no longer sad but true
 Break the moment into something more than gold

And I realize it now, it was never meant to hold


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards