Erikas Vardag

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Erika - 8 februari 2011 19:24

Inte är det alltför roligt att hämta posten varje dag efter jobbet, oftast så är det bara räkningar eller skitreklam. men idag låg där 2 glada överraskningar.


Ett vykort ifrån min älskade vän Emma som befinner sig i Thailand.

 

Gud så jag längtar tills hon kommer hem! Det känns som att hon har varit borta i ett helt år, fast det bara är ca 3 veckor.. Tack Emma för vykortet, gissa om jag vart glad? :)


En Dopinbjudan till älskade brorsdottern Idas dop fanns också med bland dagens post :)

 

Lillskorven ska heta Ida Inger Erika Utterberg. Tror ni att jag är något mallig över att hon skall bära mitt namn? :)


Som jag har nämnt tidigare så har jag skrivit en dikt/tal till Ida som jag ska läsa upp för henne på dopet. I och med att dopdagen nu är satt så känner jag genast ett pirr i magen, hur ska det gå? kommer jag börja gråta när jag skall läsa upp den för henne? vem ska jag kolla på? vem ska jag inte kolla på? nervöööst! Men det kommer nog att gå bra. Jag kommer att lägga upp dikten/talet här när dopet har varit och tills dess får ni nöja er med ett Liiiitet liiiitet utdrag från den:

......och när jag hör dina lugna andetag......


hihi ja det är det enda jag bjuder på just nu :)

Tjaråå!

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards