Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 7 februari 2011

Träning och en jävla svacka

Av Erika - 7 februari 2011 15:07

Hello Sunshines.

Ny vecka, nya möjligheter. Nu är äntligen gymkortet fixat så den här veckan blir det träning utav bara helvete. Jag är peppad till tusen att verkligen komma igång igen och jag vet ju att mer träning resulterar i ett högre matintag och en piggare Erika.


Måndag: Karateträning

Tisdag: Gymträning styrka

Onsdag: Gymträning kondition + Karateträning

Torsdag: Gymträning styrka

Fredag: Gymträning styrka + kondition.

Lördag och söndag håller jag än så länge öppen, kommer förmodligen att bli något styrkepass även då..det visar sig. Jag måste börja lägga lite mer fokus nu på att få ett riktigt bra flås iaf, för det behövs verkligen i Karaten. Så en del konditionspass blir det några ggr i veckan framöver.


Sedan har ju träning inte bara varit träning för mig, det har alltid fungerat otroligt bra som en sorts terapi också och det behöver jag fan i mig nu.

Jag vet att jag har kommit in i en riktig down period nu och att ni nära som är runt omkring mig förmodligen börjar att bli jävligt less på mig pga. detta. Men älska mig mest när jag förtjänar det som minst, jag behöver verkligen det nu. Och om ni känner mig rätt så kommer jag alltid upp tillbaka till toppen igen och ska så göra även denna gång, så ha lite överseende bara.


Ja det var väl allt för idag.

 
 
Evan09

Evan09

7 februari 2011 21:11

Givetvis älskar jag dig i alla dina skepnader min lilla fis. Du vet att det bara är att höra av sig för jag finns här för dig alla sekunder på ett dygn precis som du finns där för mig. *kärlek*

http://www.evan09.bloggplatsen.se

Erika

8 februari 2011 07:41

Tack världens bästa Eva

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards