Erikas Vardag

Alla inlägg under augusti 2007

Av Erika - 14 augusti 2007 17:22

Har varit och handlat så jag har nyss fyllt kylskåpet med kyckling, broccoli, bönor och andra goda nyttigheter :D Great! 

 

Får förmodligen lift med KG hem till Stöde så jag kan hämta bilen. Funderar på att dra upp till Davve och Marina imorgon..dom är i sin stuga. Skulle ju vara mysigt att få umgås med dom lite :D

 

Av Erika - 14 augusti 2007 15:11

Nyss hemkommen ifrån Kubenbadet. Jag har legat och stekt där halva dagen och läst en bra bok. Äntligen börjar jag blir brun!:)


Är lite orkeslös nu så jag tar mig inte för någonting. Ska dock försöka piggna på mig och dra en repa på gymmet lite senare, sedan ska jag försöka ta mig till Stöde så jag kan låna mammas bil.


Imorgon blir det en after work med mina gamla kollegor, ska bli gött att få skratta och ha roligt med dom brudarna igen :)


Tjarå! 



Av Erika - 12 augusti 2007 20:59

Ja så var Gotlandssemestern över och jag och Mami befinner hos nu hos Bror, Kakis och Jullis.

Det går inte att beskriva med ord hur underbart det var i Gotland. Det var så sagolikt vackert. Ett + var att det var Medeltidsveckan just när vi var där så det kändes som vi rest tillbaka i tiden och befann oss i medeltiden. Så grymt!!

En sak som är säkert är att jag kommer att resa tillbaka till Gotland igen så fort jag får tillfälle.

Jag är aldeles för trött nu så därför orkar jag inte berätta allt vi gjort och sett i Gotland men jag bjuder på lite bilder därifrån iaf :)

Av Erika - 9 augusti 2007 09:27

Snart till Gotland :) Elina skjutsar ut mig och Mami till Midlanda vid 11 tiden.

Återkommer på Söndag eller Måndag med lite bilder från Gotland och så kanske jag har ett och annat roligt att berätta då också :) 

 

Tjarå! 

Av Erika - 8 augusti 2007 17:34

Elinas läga var lovely. Fick känslan av att jag befann mig i Frankrike när jag strosade omkring i den, coolt. Enda nackdelen är väl att den är vind och skev så man blir snurrig i bollen..men det gör den bara ännu mer charmig :)Föresten, Elina är världens underbaraste vän!


Idag började jag dagen med ett hårt gympass, klockers.

Vid 13 tiden drog jag och Eva till sporthallsbadet ock stekte, dock fick jag världens soleksem. Har aldrig någonsin fått det förut..nu klias det satan iaf. 'suck'


Mami kommer hit ikväll, sedan imorgon flyger vi till Gotland. Ska bli så jäkla skönt att få komma iväg :)  

Blir nog inte så mcket bloggande på några dagar, jag kommer ha så mycket annat för mig där på ön :D


Tjarå! 

Av Erika - 7 augusti 2007 20:56

Ska strax åka till Elina, ska sova över hos henne i hennes nya lya :)

Blir bra det så jag kan kliva upp tidigt imorgon och köra ett morgon gympass..har gångavstånd till steppan från Elina.


Om vädret tillåter imorgon blir det sol och bad.

Hejpa! 

 


Av Erika - 7 augusti 2007 11:04

Fyy vad skönt med semester.

Ska springa ner till Kubenbadet och lägga mig där och steka nu.

I eftermiddag ska jag umgås med Sjöqvist, underbart..har saknat henne.

Ska försöka hinna med ett gympass också.

 

Tja. 

Av Erika - 6 augusti 2007 17:31

Aaaah, äntligen semester! Det ska jag fira med ett stenhårt BodyPump pass och en långprommis :) 


Solning och badning blir det imorgon om vädret tillåter, uuunderbart! 



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards