Erikas Vardag

Alla inlägg under augusti 2010

Av Erika - 7 augusti 2010 15:08

Vilken grymt härlig kväll vi hade igår!! Jag och Marina käkade middag i Norrportentältet först och sedan vart det Föris hemma hos Hanna. Takida levererade som vanligt, de var riktigt bra och det är alltid lika roligt att se dom!

Mår som en prinsessa idag eftersom vi tog det lugnt med drickat. Här kommer en drös med tokiga bilder ifrån gårdagen :)


  


                        

               

       

                       

     

         

Av Erika - 5 augusti 2010 18:38

Imorgon händer det mycket. Dels jobbar jag min sista dag innan semestern, sedan blir det gratis käk och bira i Norrportentältet(Jag och Morris(Svägerskan Marina) har någon form av VIP biljett dit som jag fick genom jobbet) därefter styr vi kosan till Hanna och gör oss i ordning inför kvällen och sedan blir det Ulf Lundell och TAKIDA på arenan!!

Det bästa med det hela är att mamma hade fått gratisbiljetter till Takida så därför kan min kära vän Andreas följa med också, weeehoo! :)


Ååå vad jag längtar, ska bli så underbart att få se Takida igen!!


Av Erika - 3 augusti 2010 19:41

Längesen ni fick några Idolbilder nu så här bjuder jag på 2 st.

  


  

En dagens Erkis. Strike a Pose kan man säga va   


Annars då? Jo, jag var duktig idag för jag gick och tränade på Helex över lunchen   är ju grymt imponerad över mig själv, löprunda igår, gym idag och i morgon blir det nog gym igen!

Och efter jobbet så åkte jag till Ante och Karin för att hämta ett recept och en locktång och då vart jag bjuden på middag där, snacka om Lyx! Tack för ikväll Gullisar!! :)


Tjarå!

Av Erika - 2 augusti 2010 20:18

Tjooo.

Vilken bra Måndag jag har haft. Nu på kvällskvisten så fick jag besök av Bror Davve med familj. Jag bjöd dem på en god Fruktsallad med Vaniljkesella, så vi fikade och myste på ett tag. Barnen var ut till våra krusbärsbuskar och plockade en varsin påse med krusbär också, söta små liv!!

När dom åkte så tog jag en joggingtur här på ön i det fina vädret, ååå så härligt!!


Har fått nya brillor, hämtade ut dem idag. guud vad ovant det känns. Jag har alltid haft diskreta glasögon men dessa är lite mer "utstickande"

  

Känner mig som en liten nöööörd, men jag vänjer mig nog snart.


I lördags åkte ju jag upp till Stöde till Emma och hennes familj. jag var där hela dagen och sov över till på söndan. Vi hade det så mysigt, surrade, käkade gomiddag och kikade på Skräckisar :)

  

Sötaste Emma påväg till Ica Isak :)


  

Du och jag vännen :)


  

Ser ni vad fruktansvärt vacker Emma är??? finaste!! (vette fan hur jag hade satt upp håret här, ser för tääskigt ut)


Jag knäppte lite bilder på huset vårat nu ikväll också som jag tänkte att ni skulle få se. Som ni ser på bilderna så har vi rätt lantligt runt i kring oss, det är det bästa med att bo här!!

  

En del av vår tomt.


  

Ena kortsidan på huset(med ett nytt fönster på övervåningen)


 


    


  

Baksidan av huset, här ska vi bygga veranda och riva den befintliga som är på ena kortsidan av huset idag.


  

Också på baksidan


  

Andra kortsidan, här är Verandan som vi skall riva. Här syns även garaget.


  

Framsidan från sidan. farstubron med tak ska vi också riva och bygga en ny mer stilrenare.


Målning av huset samt rivningen av farstubron och verandan ska vi köra igång med till våren. Åå det kommer att bli så bra när det är klart :)


Vi hörs!







Av Erika - 1 augusti 2010 13:34

    



     














Godingar just nu som spelas i lurarna på Långpromenaderna

 

1. Usher - More

2. Eminem feat Rihanna - Love the way you lie

3. Eminem - Not Afraid

4. Usher - Foolin Around

5. Usher - Papers

6. Lady Gaga - Alejandro

7. Eminem feat Lil Wayne - No Love

8. Lady Gaga - Speechless

9. Robyn - Dancing on my own

10. David Guetta feat Chris Willis and Fergie - Gettin' over you


/Erkis

  



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards