Erikas Vardag

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Erika - 24 augusti 2010 06:20

Ja ni ser ju rubriken, Weeehooo! Varenda list, foder, dörr, spik..ja allt sitter äntligen på plats! Känns så otroligt skönt att ha ett helt våninsplan nyrenoverat och fräscht :) Bilder på Allrummet kommer till veckan, har beställt en soffa dit som kommer i morgon som jag tänkte att ni skulle få se samtidigt som allrummet i sig.


Men så länge så ska jag bjuda på före och efter bilder på Murstocken i vårt sovrum, den vart så himla fin, vilken skillnad säger jag bara!


Före:

    


Efter:

    

Vad tycks?

 

Och nya fina dörrar har vi ju där uppe också såklart, till toan och till sovrummet. Inget att se kanske, det är bara vanliga dörrar men det vart fint :)

  

 

Nu har Chrille åkt till Norge igen :( så medan han är borta tänkte jag passa på att måla i hallen, bara jag kan bestämma mig för nån färg förstås.

 

Kram kram!

P.s Ni har väl sett att jag har gjort en kategori som heter Vårat hus? Där finns alla bilder och inlägg om renoveringen av huset :)

 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards