Erikas Vardag

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Erika - 25 augusti 2010 19:52

Såå. Nu har jag och mina bröder varit och hämtat soffan och fåtöljen som vi hade beställt. Dessvärre fick vi inte upp soffan då trappen upp var för smal. Så soffan får glatt vänta med att komma upp tills Chrille kommer hem. Vi kommer få bort en del av trappen när vi gör om den så förhoppningsvis får vi upp soffan då, annars kommer vi måsta montera ner ett fönster där uppe och ta soffan den vägen :S


Men fåtöljen kom upp iaf och nu ska ni få se lite bilder ifrån Allrummet.


Före:

 



Efter:

        Inga tavlor är upphängda ännu men det är ingen brådska, jag vill inte hänga upp något fören jag är riktigt säker på vilka tavlor och kort som jag vill ska pryda väggarna :)


Tack Andreas och David för hjälpen med soffan och fåtöljen   

Kram på er!

Av Erika - 25 augusti 2010 08:55


Idag är det min sista semesterdag! Ångest, ångest, ångest, ångest! Jag vill inte jobba!! ;( men vad ska man göra? det är bara att släpa sig upp i morgon och se glad ut *suck*


I eftermiddag ska jag och mina 2 bröder hämta soffan och fåtöljen som jag och Chrille har beställt. Så ikväll kommer ni att få se bilder ifrån Allrummet. Bra va? :)


Nu blir det en kopp kaffe och lite gröt sedan får vi se vad denna dag erbjuder,

hörs då va!

Kram/Erkis

 

     
   

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards