Erikas Vardag

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Erika - 29 augusti 2010 15:23


Ja, då var man hemma på vackra Alnö igen efter en chaffiskväll igår på hemmaplan.

Innan gårdagskvällens körning så tog jag och mamma en joggingtur runt Tjärnberget och därefter vart det gooomat.

 

Mammas Potatisgratäng är svårslagen!


Ja, sen på kvällen så var jag Chaufför då till Mamma, Kent, Kattis, David och Marie. Det var lite festligheter i Ljunga som de skulle på. Jag stannade kvar där med dem eftersom jag skulle skjutsa hem dem också. Det är väl inte sådär superskoj att vara Nykter bland alla andra fyllisar men det gick ändå bra.

Jag träffade min gamla Kollega Tommy där vilket var superskoj :) 

  Mamma och Kattis i Öltältet. Min fiiiiina Mamma!!


Idag har jag varit på kalas, min brorsson Alex har fyllt 5 år!

 

Han önskade sig ett Pistolhölster av mig och Chrille så han fick det och en pistol, åå vad glad han blev :)


Jag passade också på att gosa lite med Ida, hon somnade som vanligt gott i Faster Erikas knä :)

    Min familj! Pappa, Bror David, Mamma och Bror Andreas       

Nu ska jag slänga i mig lite mat för sedan ikväll blir det träning med Andreas på helex.

kram kram!


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards