Erikas Vardag

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Erika - 13 augusti 2010 23:27

Ja rubriken säger väl sitt. Vi har inte gjort något annat än hemmafix hela veckan. Men det tar ju sig sa Mordbrännarn :P


Sovrumsfönstret innan vi satt fönsterfoder, monterade blombrädan och hängde upp gardiner:

    


Och efter(har knäppt både med och utan blixt):

    

    

  

Ser nu att man inte ser fönsterfodret på efterbilderna, men men :) Kvar nu vid fönstret är att montera ett elementskydd eftersom vi inte kommer åt att tapetsera bakom elementet.


Lill-toan på övervåningen är också klar :)


Före:

  


Efter:

      

Det är så skönt att vi äntligen börjar se lite resultat! Nu hoppas jag att vi hinner lägga golv i allrummet uppe också innan Chrille åker tillbaka till Norge så vi får ett ordentligt Tv-rum tills det riktiga på bottenvåningen är klart.


I morgon lägger vi hammaren, spikpistolen och sågen åt sidan för lite umgänge med goda vänner! Björn, Camilla och Peter från Övik kommer ner till oss och hälsar på :) Vi ska gå på Drakbåtsfestivalen på kvällen tillsammans med Andreas och lite Stödebrudar vilket jag tror kommer att bli förbaskat trevligt! :)


Vi hörs på söndag. Kraaam! 



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards