Erikas Vardag

Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Erika - 20 augusti 2008 15:42

Jag har lovat en vän att inte nämna denne på min blogg, dock har jag råkat göra det någon gång och jag bara måste få göra det igen. Men denna gång kallar jag denne vän för X. 


X står mig mycket nära och jag är nu så otroligt glad för X skull. Äntligen går det bra och äntligen har X funnit sin lycka :) Efter regn kommer solsken! Och solstrålarna fullkomligt strålar på X. Tråkigt nog så kan varken X visa sin glädje på sitt arbete eller utåt då det finns många som kan stå med en kniv gömd bakom ryggen eller missunnar X denna lycka. Jag tycker det är fruktansvärt tråkigt att det ska behöva vara så, när man är lycklig vill man berätta det för hela världen och verkligen visa det också, dock kan X bara dela denna lycka med endast ett fåtal personer.  


Men åter igen, jag är så otroligt glad för din skull, det värmer min själ när jag nu får se din lycka. Ingen kan nu ta den ifrån dig, du går emot en ljus och lovande framtid och ingen är värd det mer än du!

Av Erika - 20 augusti 2008 12:24

På Lördag fyller min älskade brorsson Alex 3 år! Så då ska vi dit på kalas och ge lillfisen presenter :)



Tänk vad tiden går, tyckte det var nyss han var en liten tjockis som nyss hade lärt sig att gå.

<3





Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards