Erikas Vardag

Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Erika - 5 augusti 2008 21:01

Var på gymmet idag, det var ett tag sen sist eftersom jag knappt varit hemma något. Oj oj vad vila kan göra en gott, hade helt nya krafter och orkade hur mycket som helst. Ökade på i vikter mycket idag på biceps vilket var förjävla roligt :D


Har varit ute på ön typ hela kvällen hos Ante och Kakan. Jag har färgat Kakans hår och så åt vi Bite Line pizza och pratade en massa, myyys som vanligt :)


En bild på mitt nyinköpta "rock-linne"


Av Erika - 5 augusti 2008 11:39

*pust* Är hemma i staden igen efter Övikstrippen.

Har haft det otroligt nice i Övik, vilken härlig stad och vilka härliga människor!

Ett mer ingående inlägg angående syftet till varför jag åkte till Övik kanske kommer i slutet av veckan...den som lever får se.


Åkte hem tidigt imorse därifrån eftersom jag hade ett viktigt möte inbokat här i Sundsvall. Ett möte som fick mig att gå hem med ett leende på läpparna. Mer än så kan jag inte säga för tillfället.


Hihihi många hemligheter har jag nu, men jag lovar er läsare..att ni är de första som kommer att få veta när jag väl kan och vill gå ut med det offentligt.


Ni bara MÅSTE lyssna på den här låten, för bättre låt finns inte.

One less reason - A day to be alone


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards