Erikas Vardag

Alla inlägg under augusti 2008

Av Erika - 31 augusti 2008 17:19

Skallebang så in i norden. Tur att man blir bjuden på middag idag igen..Vi ska nämligen till Jannica snart och käka Tacos. Sweet!


Bilder från igår:

Av Erika - 30 augusti 2008 14:11

Tjooo.

Om ca 2 timmar ska vi på middag som sagt till Pappa och Barbro. David och Marina ska dit också, myys! :)  Sedan får vi se om vi möter upp Emma.S och går med henne till Aveny..det vore ju roligt :)


Bilder från middagen mm kommer imorgon :)

See yaa! 

Av Erika - 29 augusti 2008 09:20

Äntligen Fredag!!!

Jag blev super sugenpå Mcd frukost imorse, så innan det var dax att arbeta åkte jag in på Mcd Driven och beställde frukost. En latte + Bagel...det var inte lika gott som jag föreställt mig :(



Tog på mig min "fina röda" idag som jag inte använt sen i vintras, en lång kofta med stora knappar, den är så skön. Den kommer att användas flitigt nu i höst :)


Chrille kommer vid 16, vi ska käka middag sedan ska vi se Arn på bio. Jag längtar!! :) Imorgon blir det en Birsta Tripp och sen på kvällen ska vi till Pappa och Barbro på middag och Kubblir :) Antar att Pappa vill ha revanch i kubb sen Midsommar..synd att grabbarna kommer att Torska IGEN ;)

Av Erika - 28 augusti 2008 08:48

"vaknade" inatt av att jag praktiskt taget flög upp ur sängen, sprang ut till hallen och tände lampan och yrade runt... jag var vaken fast ändå inte. Det var precis som att någon har stått och puttat på mig eller nåt, svårt att förklara. Det var jäkligt obehagligt iaf.


Fick mina varor ifrån H&M men endast byxorna passade, tröjorna var för stora och inte alls som jag tänkt mig. Så dom skickade jag tillbaka och beställde en lång, jättefin grå kofta och ett vinrött brottarlinne istället.


En dagens, med de nya byxorna:


Av Erika - 27 augusti 2008 17:21

På Fredag är det en månad sedan jag träffade Chrille för första gången.

Den kvällen kommer jag aldrig någonsin glömma. Den var nästan för bra för att vara sann.

Den där stunden då våra blickar möttes, den där magiska dansen, de där orden, nyfikenheten, den första kyssen och dagen efter när jag vaknar upp ensam med ett lyckorus och vet att det inte kommer att dröja länge fören jag skulle få träffa honom igen..det var magiskt.


Magiska upplevelser kan vi aldrig få för mycket av och jag hoppas att just ni också har fått eller kommer att få uppleva det magiska.


Chrille <3

Av Erika - 26 augusti 2008 20:50

Jag är så less över att jag ens orkar bryr mig.

Ibland när jag hör vissas namn går jag runt och känner ilska. Varför ödslar jag ens min energi på att gå runt och känna ilska?

Men tydligen kan jag bara inte låta bli det ibland!

Det verkar tydligen vara helt acceptabelt att få bete sig som idioter och komma undan fast man gjort människor illa. Det verkar också vara otroligt underhållande att snacka skit om folk man tidigare var vän med...egentligen, är det konstigt att jag känner ilska?

Aaaaaaaaargh!  


Idioter!!!! 

Av Erika - 26 augusti 2008 19:19

Blää, jag mår pyton! Den äckliga febern verkar ha gått över till en vidrig huvudvärk :(


Soffläge igen..hej. 

Av Erika - 25 augusti 2008 21:35

Imorse kl 5 åkte Chrille tillbaka till Övik :( Kommer bli svårt att sova inatt aldeles själv...eller nej, jag kommer nog slockna så fort jag lägger huvudet på kudden och det är för att jag är grisigt febrig och helt slut..men det kommer att kännas tomt utan Gizz vid min sida. 


Nu ska jag halvdö i soffan en stund, innan det är dax att febersvettas i den stora tomma sängen.


Hej så länge! 

  

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards