Erikas Vardag

Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Erika - 3 augusti 2008 19:15

Åker till Övik ikväll och kommer tillbaka till Sudsvall på Tisdag igen. Har inte varit hemma mycket på Semestern, saknar att sova i min säng!!

Meeen det ska bli trevligt att åka till Övik iaf :D


Tja.  

Av Erika - 3 augusti 2008 12:40

Så roligt att träffa allt folk igår. Speciellt min älskade barndomsvän Emelie som jag inte sett på flera år. En och annan tår fälldes när vi såg varan!


Det var många, otroligt många(gamla som unga, tjejer som killar, vänner som okända)som gick fram till mig igår och berättade för mig att jag såg så fräsch ut och att de vet att jag kommer att bli modell en vacker dag. De förväntar sig att de kommer se min nuna på ett tidningsomslag.

Waaaaaaaaazaaa?


Min mamma har alltid sagt att jag kan bli modell, men så säger väl alla mammor till sina döttrar?

Jag kan inte bli modell!!

Det existerar inte ens i mina vildaste fantasier och jag har lite svårt att förstå att så många andra tycker att jag kan bli det?

Nej, vet hut. Jag suger givetvis åt mig av de otroligt fina komplimangerna jag fick igår, men desvärre kan jag inte hålla med.


Nog om det, åker hem till sundsvall ikväll. Har inte varit hemma i min lägenhet på över en vecka nu, jag saknar mitt place!


Peace!



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards