Erikas Vardag

Alla inlägg under juni 2008

Av Erika - 4 juni 2008 06:52

När kl ringde 05:15 imorse var jag inte alltför sugen att kliva upp och ta en prommis. Men jag tog mig upp och när jag väl gick där och blev bländad av morgonsolen så ångrade jag mig inte för en sekund att jag tog mig upp :O)

(Värdelösa mobilkamera!!)

Jag har fått i mig frukost så nu är det dax att göra sig i ordning innan de tär dax att sticka till jobbet.


När jag kommer hem ikväll ska jag sätta tänderna i dessa godbitar, åå vad jag ska vräka i mig färsk ananas, min favvo!:)


Av Erika - 3 juni 2008 11:24

Andreas och Fiiee -2005, den här bilden gör mig varm.

2 underbara vänner, midsommar, skratt, sol och bad..det var mys!




Av Erika - 2 juni 2008 21:34

Jag var hmm..rätt ringrostig när det gällde fotbollen. Det gick väl, men inte mer än så. Surt att man tappat så mycket.


Är otroligt trött nu men förmår mig inte att lägga mig. Vet inte varför men jag känner mig orolig i kroppen?  


Nej, en kopp vamt citronvatten och lite chill i soffan får det lov att bli nu. 

Tjarå!

Av Erika - 2 juni 2008 14:16

Jag mår risigt även idag, varför ska jag alltid bli så djuriskt bakis?

Ska iaf spela Fotboll efter jobbet idag och det ska bli kul :) Var ju några år sedan jag snörade på mig fotbollsdojjorna och kickade boll så vi får se hur det går ;)


På Torsdag är det den årliga Skandiafesten, Junislavar. Jag ska dock vara nykter, dricker ju sällan numer som de flesta kanske vet och eftersom jag var ut i Lördags så orkar inte min kropp med alkohol igen på så kort tid..jag har blivit en vekling jag vet. Men så är det!

Ska ta bilen dit iaf så då kan jag åka hem när jag vill :)


Massor av träning ska det bli i veckan också för nu är det färdig-lajjat!


Ciao!


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards